Laitatin kalvot ikkunoihin ja nyt tarvihtis tietää kuinka ikkunat sais pois käytöstä? Eli mikä sulake tai rele pitää poistaa jotta eivät toimisi enään?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sähköikkunat pois käytöstä?
Collapse
X
-
Kalvot laitettiin tänään ja ihan vain sen varalta että ne ehtii kunnolla "kuivua" ja ettei rupea irtoamaan... Ihan vain varo toimen piteenä. En meinannut pysyvästi ottaa pois käytöstä ihan vain vähäksi aikaa. Eli löytyykö sulake sieltä kuljettajan puolen päädystä vai mistä? Ja mikä mahtaa olla sulakkeen numero jos ovat siellä.
Comment
-
Siellä on luultavasti automaatti sulakkeet eli niitä ei saa pois päältä.Omassakaan ei ole nimittäin sulaketta taulussa.Idea on siinä että jos esim lasi on jäässä niin laukeaa hetkeksi mutta palautuu käyttöön hetken päästä.About näin lukee manuaalissa.
Sitä paitsi jos kalvot on oikein laitettu niiden alareuna on tiivisteen alla niin se ei ainakaan sieltä lähde.Näin se mulla tehtiin.Samaten lasien reunoilla on sen verran rakoa kalvoihin ettei ne ota tiivisteisiin kiinni.Olet vaan räpläämättä niitä ikkunoita.
Comment
-
Minä olen laittanut viime kertoina kalvot lasit irrallaan, ja sitten kuivumaan lämpökaappiin. Kaapissa on sen verran kuuma ettei lasia kovin kauaa viitsi pitää kädessä. Kalvo jää kiinni tunnissa ja sitä voi käyttää heti :) Ei tarvii odotella kuukautta.
Comment
-
Mitäs jos irroittaisi kytkimen liittimen johdon? Itselläni oli joskus sähköikkunaongelmaa ja estin tuolla tavalla satunnaisia matkailijoita vahingossa avaamasta ikkunaansa. Ei edes kuskin nappi ko. ikkunalle tämän jälkeen vaikuttanut. Useissa malleissa kai napin saa hetkessä irti..
Comment
-
A 4 sähköikkunan nostiimiin korjaus sarja saatavilla
Kävin tänään Laakkosella ja kysyin piruttani niitä muovilirputtimia sinne ikkunannostimiin.Löytyy korjaussarjana,hinta 9 eur.Halleluja saan vas. ikkunan toimimaan taas.
Comment
Comment