Pitäs asentaa niskatukiin näytöt mutta en saanut millään ilveellä irti noita niskatukia.Onko niissä joku niksi miten ne saa irti? Penkit on Recaron kokonahkaiset.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Miten niskatuet irti?
Collapse
X
-
Jos ymmärsin oikein niin sitä muovi liparetta pitäis painaa alas päin jonka jälkeen painat pään tukea vähän alas päin joka vapauttaa jonkun lukon ja sen jälkeen pitäis lähtee vetämällä suoraan ylös. :)
Comment
-
Ei se airbag haittaa mitään siinä, sen saa näppärästi pois tieltä. Eikä se itsestään laukea. Minä olen tuota penkkiä jonkin verran purkanut, mutta eipä tullut silloin katsottua miten ne on kiinni.
Itsekin olen niitä aiemmin yrittänyt irroittaa, eikä siellä mitään nappia ym. tunnu olevan missään. Taitaa olla niitä harvoja osia mitä en ole saanut purettua ;)
Comment
-
Se selkänoja alkaa purkaantumaan takaa alareunasta (kannattaa kääntää selkänoja eteenpäin kallelleen niin näkee paremmin. Se kangas/nahka on laitettu sellaiseen uraan, ja on kiinni pienillä metalliklipsuilla ja koko matkalla olevalla muovisella "jutulla". Se koko muovinen takaosa on samalla tyylillä kiinni, kangas on siellä urassa, sivuissa on lisäksi kahdet ruuvit. Sitä airbagia ei tarvii välttämättä irroittaa.
Tuolla pääsee varmasti alkuun, kokonaan en ole tuota purkanut.
Comment
Comment