Alkuperäinen kirjoittaja Antruu
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena.
Collapse
X
-
Tuollaisen ajattelin tilata, koska ei pitäisi sitä uutta moduulia tarvita.
http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=4466
Ihmetyttää vain se, että siinä suositellaan hommaamaan uusi alamuovi, vaikka ylempänä sanotaan, että paketissa on uusi vilkkuviiksi, joka sisältää vakkarin säätimet. Eikös tämä tarkoita, että vanha otetaan pois, ja mitään kahden viiksen systeemiä (samalle puolelle siis) ei edes tule? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Comment
-
Nyt on vakkarin viiksi paikallaan.
Huomioita: ESP:n valo palaa. Sammunee tuolla "Road Test":llä?
Töötti ei toimi. Lienee kyse koodailusta vai pitäisikö töötin toimia joka tapauksessa?
Kukahan voisi pientä lahjusta vastaan koodata vielä viiksen toimimaan ja tsekata samalla, ettei mikään hilavitkutin lähettele vikakoodeja? Voin ajella Espoosta 40km säteellä. Huomenna sunnuntaina kävisi passelisti.
Comment
-
-
Joo toi koodaus olikin se minkä parissa taisteltiin 4vantin kanssa. Asensin samalla vakkarin ja ajotietokoneen.
Koitimme ohjelmoida(tai siis Jouni koitti, itse en tajua VAG-commista mitään) ensin ajotietokoneen ja taistelimme pitkään... aina vikakoodeja.
Tarpeeksi taisteltuamme ja jo lähes periksi annettuamme päätimme kokeilla vakkarin asennusta välillä ja avot... vakkarin asennus laittoi kaiken kuntoon. Eli jos laitat ajotietokonetta samalla... ohjelmoikaa ensin vakkari.
Vieläkin suurkiitos Jounille ja vaimolle :)
nimim. vaikeuksien kautta voittoon
Comment
-
Vakkarin asennus A4 B5
Sellasta aloin miettimään, jos asentais vaijerikaasulliseen B5:een vakkarin.
Frigetten sarja tuntuis olevan hyvä vaihtoehto.Haluaisin kuitenkin alkuperäisen viiksen enkä mitään rumia jälkiasennusviiksiä.Onnistuisko niin,että ostaisin alkuperäisen viiksen johtoineen ja liittäisin sen tuohon frigetten sarjaan?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viestiNyt on vakkarin viiksi paikallaan.
Huomioita: ESP:n valo palaa. Sammunee tuolla "Road Test":llä?
Töötti ei toimi. Lienee kyse koodailusta vai pitäisikö töötin toimia joka tapauksessa?
Kukahan voisi pientä lahjusta vastaan koodata vielä viiksen toimimaan ja tsekata samalla, ettei mikään hilavitkutin lähettele vikakoodeja? Voin ajella Espoosta 40km säteellä. Huomenna sunnuntaina kävisi passelisti.
Comment
-
Terve!
http://cgi.ebay.de/Tempomat-GRA-Audi...3A1|240%3A1318
Käykö tuo omaan B5 malliin, vaikka ei olekaan Facelift? Auto rekisteröity -98 lopulla, mutta joskus kun netistä kattelin WAUZZ-koodinpurkajasta, että olisi -99malli.
Comment
-
Nyt tarvittas pikaista apua!
Eli se liitin oli niin vittumaisessa paikassa, että yhdistin johdot suoraan toisiinsa, eli irroitin liittimestä pinnit ja yhdistin ne toisiinsa ja teippasin liitokset. sitten pistin liittimen takaisin!
Pin 10 - mustavalkea mustavalkeaan
Pin 9 - punakeltainen punakeltaiseen
Pin 8 - Sininen siniseen
Pin 7 - punaharmaa punaharmaaseen
sitten siellä oli vielä yksi johto jossa ei ollut tuollaista "pinnipäätä" eli ihan irrallinen johto muistaakseni punavalkea jota ei käsketty panna mihinkään. Olisko tämä ollu maajohto? En laittanut sitä minnekkään.
Mutta sitten Vag-comin perkele teki tenän ja nyt en pääse kokeilemaan tuota koska en saa koodattua autoa!! Eli vagcom aina suorittaa laittoman toiminnon kun käynnistän. Ei auta vaikka asensin uudestaan.
Airbagin valo jäi myös palamaan. Ilmeisesti vikakoodit kuittaamalla saisi pois, kun kävin autoa koittamassa, että ratti meni varmasti keskelle, niin en silloin vielä kehdannut airbagia laittaa.
Oisko Kuopiossa VAG-COM miehiä että saatais homma kuntoon?
Comment
-
Eli pitäisi tulla tuohon: http://www.valitalo.org/images/cruise/cruise_6.jpg
Eli tohon 30A sulakkeen taakse siis se? Siinä mukana tulikin tuollainen abiko jolla sen saa nätisti tuohon pultinkantaan.
Comment
-
Joo tuohon iskin sen, eli toinen vasemmalta 30A sulake.
Eli vaihtoehtoja ei oikeestaan ollut, koska se johto oli lyhyempi kuin muut, sekä muissa johdoissa oli ne rautaiset pinnipäät, jotka tulisi sinne liittimen sisään. Sekä värit vastasivat johtoja jotka olivat vastakappaleessa, kuten aiemmin sanoin. Joten mitään muuta johtoa en olisi edes uskaltanu sinne panna! :D
Ja Vag-comissa oli semmonen vika, että kun tuossa kannettavassa on huono akku, niin kello oli menny vuoteen 7345 ja siksi ei tykännyt ilmeisesti käynnistyä! :D
Huomasin tuon kun asensin koko windowsin uudestaan eikä siltikään toiminu!
Pistin aktivointi koodin sisuksiin ja kappas Tom Cruisehan siellä lähti autoa ajamaan kun vakkarin iski tulille! :)
Airbagin valo lähti kun kuittasi airbagien vikakoodit pois. Vikakoodi oli jotain "Airbag Driver Side - Too high resistance" eli kun ei ollu liitin kiinni, niin vastus oli 1 eli liian suuri.
Summa summarum: cruise toimii, auto toimii, eikä mittarissakaan ole ylimääräisiä jouluvaloja, kun se joulu menikin jo. ja omistajalla hyvä mieli! =)
Comment
-
Audi A3 8L 1.8T kaipailisi vakionopeussäädintä.
Kufatecin sivuilta löytyy todella edukkaasti pelkkä johtosarja:
http://www.kufatec.de/shop/product_i...-Gasoline.html
Onko kokemuksia ko. sarjan asennuksesta? Tuohon kun löytää jostain monitoimiviiksen mukaan, niin pitäisi olla paketti kasassa?
Samalla sivustolla myydään täydellistä pakettia myös TDI koneelle, 69 euroa.
Comment
-
A4 B7 cruise
Pitääkö paikkansa, että A4:ssa olisi kaikissa valmius vakionopessäätimille? Eli riittää, kun ostaa vain säätimen viiksen ja tökkää paikalleen, vai tarviiko myös ohjelmisto tai jotain muita päivityksiä? Ja mitähän tuollainen projekti mahtaa kustantaa?
Ja mitä sisältää A4:n monitoimi ohjauspyörä - onko siinä muuta kuin radion säätimet vai mahdollisesti myös vakionopessäätimen namikat?
Comment
-
Comment