Että juu. Tietokone+cruise projekti (melkein) valmis, sukkana jos kaikki onnistuu niin menee ehkä 2-3 tuntia. Jossei niin täysi päivä. Mutta ei tuo paha homma ole.
Vastaisuuden varalle tässä muutama vinkki koottuna, näissä on vähän harmi kun hajoavat tälläkin foorumilla pitkin ja poikin:
edit_ tuossahan oli kanssa mainiota materiaalia. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58445
Nuo ovat tosihyvät koodausohjeet by MR
Tuossa on paljon hyödyllisiä kuvia "likaiseen työhön", akun miinuskenkä kannattanee varmuudeksi irroittaa ja kun muistaa merkata ratin paikan AKSELIN PÄÄHÄN niin se menee sukkana takaisin ja suoraan. Toki vain 10 minuuttia on yritysjaerehdys taktiikan kesto per kerta. http://www.audi-sport.net/vb/general...tml#post505625
Lisäksi jouduin tekemään ESP System Function testin jossa käytännössä vain painetaan jarrua ja ajetaan ympyrä., http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01486
Intruments 17-Adaptation-kanava 19-new value-test-save joutuu vielä DISsin koodaamaan käyttöön, tuolla on huippuohje myös sen numerosarjan laatimiseen mikä määrittelee mitä tietokone juttelee.Toki on siellä kaikkiin muihinkin login/coding kenttiin dekooderit ja samantapinen ohje kuin tuo MR:n. http://dl.dropboxusercontent.com/u/8...ctivation.html
Ilman koodausta ei tapahdu muuta kuin reset painikkeesta pimenee näyttö ja siinä se.
Tosiaan se steering angle adaptation mitä MR ohjeistaa niin autosta herätteet päällä, kääntää rattia mieluummin vaikka täyden kierroksen eikä poistu siitä 03 abs brakes valikosta proseduurin aikana niin onnistuu sujuvasti.
Ratin alasuojamuovin irroittamiseen tarvii väh 70mm pitkän T8 avaimen. Hanki valmiiksi!! hylsy ei mahdu koloon.
Rattiakseli on kiinni isolla XZN-pultilla, Torx 55 toimii myös. 10-15 cm jatkopala antaa tilaa vääntää, se pultti on ikävästi kuopassa ratin sisällä.
Pesunesteen valon ohittamiseen löytyy myös ohje tuosta ekasta linkistä
Mutta itse totesin tuon olevan niin pain-in-the-ass että laitoin mittarin takana olevaan liittimeen, tässä ohjeet. Se sininen liitin siis vasemmalta puolen irti, tökkää piuhanpään pinniin 1 ja laittaa takaisin kiinni.Toiseen päähän M8 pulttiin mahtuva kaapelikenkä ja maadoitukseen kiinni. Meni ehkä 10min ja TOIMII.
http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-c...ml#post1254134
Enää palaa airbagin valo ja "Lower limit exceeded vikakoodi..." Pitänee vähän googlettaa.
Vastaisuuden varalle tässä muutama vinkki koottuna, näissä on vähän harmi kun hajoavat tälläkin foorumilla pitkin ja poikin:
edit_ tuossahan oli kanssa mainiota materiaalia. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58445
Nuo ovat tosihyvät koodausohjeet by MR
Tuossa on paljon hyödyllisiä kuvia "likaiseen työhön", akun miinuskenkä kannattanee varmuudeksi irroittaa ja kun muistaa merkata ratin paikan AKSELIN PÄÄHÄN niin se menee sukkana takaisin ja suoraan. Toki vain 10 minuuttia on yritysjaerehdys taktiikan kesto per kerta. http://www.audi-sport.net/vb/general...tml#post505625
Lisäksi jouduin tekemään ESP System Function testin jossa käytännössä vain painetaan jarrua ja ajetaan ympyrä., http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01486
Intruments 17-Adaptation-kanava 19-new value-test-save joutuu vielä DISsin koodaamaan käyttöön, tuolla on huippuohje myös sen numerosarjan laatimiseen mikä määrittelee mitä tietokone juttelee.Toki on siellä kaikkiin muihinkin login/coding kenttiin dekooderit ja samantapinen ohje kuin tuo MR:n. http://dl.dropboxusercontent.com/u/8...ctivation.html
Ilman koodausta ei tapahdu muuta kuin reset painikkeesta pimenee näyttö ja siinä se.
Tosiaan se steering angle adaptation mitä MR ohjeistaa niin autosta herätteet päällä, kääntää rattia mieluummin vaikka täyden kierroksen eikä poistu siitä 03 abs brakes valikosta proseduurin aikana niin onnistuu sujuvasti.
Ratin alasuojamuovin irroittamiseen tarvii väh 70mm pitkän T8 avaimen. Hanki valmiiksi!! hylsy ei mahdu koloon.
Rattiakseli on kiinni isolla XZN-pultilla, Torx 55 toimii myös. 10-15 cm jatkopala antaa tilaa vääntää, se pultti on ikävästi kuopassa ratin sisällä.
Pesunesteen valon ohittamiseen löytyy myös ohje tuosta ekasta linkistä
Mutta itse totesin tuon olevan niin pain-in-the-ass että laitoin mittarin takana olevaan liittimeen, tässä ohjeet. Se sininen liitin siis vasemmalta puolen irti, tökkää piuhanpään pinniin 1 ja laittaa takaisin kiinni.Toiseen päähän M8 pulttiin mahtuva kaapelikenkä ja maadoitukseen kiinni. Meni ehkä 10min ja TOIMII.
http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-c...ml#post1254134
Enää palaa airbagin valo ja "Lower limit exceeded vikakoodi..." Pitänee vähän googlettaa.
Comment