No niin, oli ilmeisesti palvelin nurin ja suotta hätäilin, nyt näkyy minullakin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena.
Collapse
X
-
A4:ssa liitinpohja T15 on kiinni ns. liitinkiskossa ja pohja ei liiku kuin alaspäin siis auton sisälle. Siellä tulee heti jokin pelti vastaan, joten sinnekkään sitä ei saa. Pitää varmaan yrittää irroittaa liitinkisko kokonaisuudessaa ja sitten yrittää irroittaa T15 kiskoska ECU koteloon?
Comment
-
Ajattelin vain tehdä sen niin kuin se oikeasti pitää tehdä. Eli lisätä sisältä (vakkarin vikseltä) tulevat johtimet liitinpohjaan ja sitten liittimestä signaalit edelleen ECU:lle. Nämä jälkimäiset johtimethan ovat jo valmina paikallaan. No koska liitinpohjaa en saa irti ainakaan kovin helposti, niin tein pialaveteläisen eli irroitin liittimestä signaalit 7,8,9 ja 10 ja kytkin ne vakkarin viikseltä tulevin vastaaviin johtoihin. Näyttäähän se nuinkin toimivan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MR Näytä viesti4. Enter "YOUR LOGIN" (eli 09655 tapauksessamme, tarkista oikea koodi täältä
5. [Do It!]
6. [Coding - 07]
7. Enter "YOUR CODING" (04255 tapauksessamme)
Code= 04155 => Login= 09655
Vai menikö minulta jotain ohi?
Comment
-
Pikaista apua kaivattaisiin A4 B6 vakkarin asennuksen kanssa! Eli homma on tehty edellisten sivujen ohjeiden mukaan (tai ainakin yritetty), mutta vakkarin viiksi on täysin mykkä. Merkkivaloa ei syty eikä toiminnot pelaa. ABS/ESP/jarru -häiriävalot on saatu katoamaan.
Vinkkejä tai vastaavanlaisia kokemuksia? Ostin sekä modulin että viiksen slamitistä.
Vag-com antoi engineltä kerran vikakoodin, joka hävisi nollaamalla:
17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal
P1569 - 35-00 - -
Edit: Eli Ohjauspyrän koodaus on sitten mennyt väärin, kun antaa vikakoodin "Coding incorrect".. Voiko noita alkuperäisiä arvoja saada enää mistään kun en tietenkään kirjannut niitä ylös? Eli toinen numerosarja on 00042, mutta miten selvittää se toinen (workshop)?Viimeksi muokannut zaci; 12.7.2008, 16:40.
Comment
-
Ilman vakkaria oleiin autoihin tarkoitetuissa moduleissa ei ole lainkaan kontakteja viikselle vaikka itse viiksen paikka löytyykin.
Comment
-
Normiratin kanssa tarvitset myös rattiakselin ohjausmoduulin viiksen lisäksi. Esimerkiksi siis tällaisen sarjan: http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=4465
Rattiputken vakiomuovissa ei myöskään ole paikkaa vakkariviikselle, eli siihen joudut joko tekemään paikan viikselle tai ostamaan kokonaan uuden muovin.
Comment
-
Linkittämäsi tuote tuskin sisältää ohjauspylvään ohjainyksikköä, sillä tekstin kyseessä on MF-ratilla varustettuihin autoihin tehty tuote eli käytännössä pelkkä viiksi.
Linkittämäni slamitin tuote sisältänee myös tuon puuttuvan ohjainyksikön, joka selittää korkeamman hinnan. Kysymällä slamitilta saat 200% varmuuden. Mitään johtosarjaa B6:een ei tarvita.
Comment
-
Täälläkin olisi yksi kiinnostunut tuosta vakkarista. Autossa on kiinteä nokian HF, jonka ohjaus ratissa + radion ohjaus. Ei varmaan oo tuolla selvää se, tarviiko tuon paljon puhutun ohjainyksikön? Jos tarvii irroitella se muovi, niin mistä ihmeestä löytyy tarpeeksi pitkä T9 ruuvari? Ovat vähän turhan harvinaisia...
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viestiTäälläkin olisi yksi kiinnostunut tuosta vakkarista. Autossa on kiinteä nokian HF, jonka ohjaus ratissa + radion ohjaus. Ei varmaan oo tuolla selvää se, tarviiko tuon paljon puhutun ohjainyksikön? Jos tarvii irroitella se muovi, niin mistä ihmeestä löytyy tarpeeksi pitkä T9 ruuvari? Ovat vähän turhan harvinaisia...
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viestiPystytkö heittämään linkin Motonetin sivuille mistä tuo sama setti löytyisi? En nimittäin pikaisella selauksella löytänyt itse vähintään 70mm pituista T9:ä. 50mm pituinen näyttää löytyvän kyllä.
Tässä on vastaava setti
Comment
-
Kiitos vaivannäöstä! Soitallan Motonettiin ja jos ei heiltä löydy tuota tuotenumeroa niin pistän paketin Kärkkäiseltä tilaukseen. Toivottavasti pääsisi tuolla pelkällä viiksellä ja koodauksella vakkaria käyttämään. Varmaan jostainpäin Espoota tai pääkaupunkiseutua löytyy Vag-Com ja osaava käyttäjä tuon koodaamaan? Voisin vaikka virvoitusjuomaa siitä hyvästä työstä tarjota. :P
Comment
-
Tuo kärkkäiseltä tilattu setti saapui tänään ja sehän kävi siihen hyvinkin passelisti. Aukaisin jo muovinkin ja N päätteinen koodihan sieltä löytyi. Ilmeisesti siis pitäisi mennä pelkällä viiksen asennuksella ja koodailuilla. En sitten tiedä uskaltaako tuohon ruveta, jos parhaat ohjeet on espanjaksi ja käytännössä ei yhtään kokemusta tuommosesta hommasta. Ei löytyisi ketään kokeneempaa innokasta audistia auttamaan, mielellään vielä Vag-com:n omistajaa?
Comment
Comment