Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

typ89. pyyhkijöiden tihkuasento ei toimi kunnolla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    typ89. pyyhkijöiden tihkuasento ei toimi kunnolla

    Kun kytkee tihkun päälle, niin pyyhkijät pyyhkiivät jatkuvasti ja normaalilla nopeudella. No kun antaa tihkun olla päällä vähän aikaa, niin sitten se taas toimia normaalisti. Onko vika releessä vai viiksessä? Kattelin viiksen hintoja Motonetillä, niin melko kallis on.

  • #2
    Itse kokeilisin ensin relettä, jos vaikka sais lainaksi joltakulta testiin, on tuossa helppo irrottaa kun on siellä etukaukalossa.

    Comment


    • #3
      Mitäpä vikaa Jantterilla ei olisi, jota ei tuo minun kakkonen apinoisi. Vanhemmassa kasikymppisessä mulla oli samaa ongelmaa, mutta silloin vika oli mekaanisessa kulumisessa pyyhkijöiden moottorissa. Pelkään samaa tuossa omassani, kun välillä ovat aika tehottomatkin...

      Comment


      • #4
        Omassa t89:ssä oli sama vika.
        Vika oli tosiaankin pyyhkijän moottorissa.
        Mikäli oikein ymmärsin, moottorissa on olemassa kytkin, mistä se tunnistaa asentosa.
        Jos moottori on väljä, ei tuo kytkin toimi.

        Comment


          #5
          No jos se moottori on väljä, nii miten sen saisi sitten kuntoon? Vai meneekö koko motti vaihtoon?

          Comment


          • #6
            Henk.koht viritykset kestivät vissiin kolme käyttöä parhaimmillaan. Helpoin ja varmin ratkaisu on tosiaankin uusi kampe. Oli vain silloin aika arvokas, joten sulje nyt muut viat ensin pois ja jaa tietoa jos löytyy vika muualta.

            Comment


            • #7
              Minä purin viiksipaketin keittiönpöydällä atomeiksi,saman syyn takia.Puhdistin liitin pinnat hiekkapaperilla.Rupes toimimaan.(varo lenteleviä jousia ja muita pilpattimia)

              Comment


                #8
                En ole kovin tarkasti tutkinut noita viiksiä, mutta onko näissä vanhemmissa typ89:ssä kaikki viikset samassa rakenteessa? Eli jos yksi viiksi on hajonnut, koko helahoito menee vaihtoon?

                Comment


                  #9
                  Oikean puolen viikset on erikseen ja vasemmat erikseen. Eli kaksi viiksipakettia. Ehjä pyyhinviiksi ja pyyhkijän moottori löytyisi kyllä. Laita privaa jos on tarvetta.

                  Comment


                    #10
                    Vaihdoin sen pyyhkijän jaksoreleen, niin nyt tihku näyttäisi toimivan kunnolla.

                    Comment

                    Working...
                    X