Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 mittariston pleksin irroitus ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4 B5 mittariston pleksin irroitus ?

Kenelläkään kokemusta miten Audi A4 B5 mittariston lasi / pleksi irtoaa itse mittaristosta? Pitäisi laittaa thyyning heebeleitä mittariston kehykseen sisäpuolelle. Lähteekö lasi/pleksi irti lämmittämällä lasin ja mittariston kehyksen liimauksia?

Tarkoituksena EI siis ole vaihtaa mittariston pohjia, niihinhän pääsee käsiksi kun irrottaa mittarikoneiston mittariston kehyksestä.

Vääntämällä se lähtee, mutta menee tosi herkästi halki. Lämmittäminen voisi irroittaa liimoja sen verran ettei halkea, ja tekisi muovista muutenkin notkeampaa. Itsellä halkesi vaikka olin kuullut että se on herkkä menemään rikki. En tosin lämmittänyt sitä, ja se oli varaosa niin ehkä en ollut tarpeeksi tarkkana.

Comment

Mä tein nyt kyseisen operaation, projektikertomus kuvatuksineen seuraa jonain tylsänä päivänä, kunhan nyt ensin saan homman loppuun...

Comment

Jos sinne on niitä rinkuloita tunkemassa, niin itse tein sen "takakautta". elikkä mittaristo irti ja sitten sitä kautta.. onhan siinä parit isot kohdat mistä pääsee näpertämään. ei ollut kauhean vaikea homma. helpompi kuin pleksin irroitus.

Comment

Working...
        X