Auto seisoi viikon käyttämättä pakkasessa ja kun käynnistin sen, niin huomasin tuon valon. Mahtaakohan vaatia toimenpiteitä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 Avant -00 air bag -merkkivalo palaa
Collapse
X
-
Yritettiin nollata tuo Air Bagin vikakoodi, mutta sehän pomppas ihan samantien takaisin. Katseltiin niitä liittimiä & johtoja penkin alla ja näyttivät kyllä olevan ihan kunnossa. Pitäisköhän tuo kuitenkin viedä tuohon Tarvikkeelle, kun ei taida meikäläisen taidoilla saada vikaa kuntoon. Mielellään en kyllä sinne menis, mutta olis kait se talvella ihan hyvä turvatyynyjenkin toimia.
Vai olisitko Okkim kerennyt jossain vaiheessa antamaan asiantuntija-apua kädettömälle?
Comment
-
ittellä herjaa penkin bägistä ja valon saa nollattua eikä se syty ennekuin penkkiä siirtää eli piuhassa jotain häikkää. Kattoo nyt jos tuon ennen maaliskuussa olevaa katastusta sais korjattua, vaikkakin eihän sitä tiedä jos sattuis just samankokoinen katsastusinssi jonka ei tartteis siirtää penkkiä :D
Comment
-
Kyllä ne Tarvikkeellakin sen vikakoodin kertaalleen nollas, mutta enhän minä tietenkään huomannut sitä ylös kirjoittaa. Ei siis ole hajuakaan mikä koodi se oli. Olis kyllä tosi hyvä, jos kerkeisit vilkaista tuota Okkim. Mulla vaan on sellainen tilanne, että olen lähdössä lauantaina Lahteen ja mahdollisesti tulossa eri autolla takaisin ;)
Kai se on Tarvikkeelle vietävä perjantaina laitettavaksi. Ei taida ihan täyttä hyvitystä vaihdokista saada, jos air bagin valo palaa taulussa. Voihan sitä tietysti soittaa sinne ja kysellä, että miten vaikuttaa tuohon jo alustavasti väännettyyn välirahaan. Eivät varmaan ainakaan tingi enempää...
Comment
-
Kävin tossa kaverin luona äsken katsomassa mikä se koodi oli:
"65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 --- Intermitted"
Eli tuommoinenhan sieltä pukkaa ja tulee heti uudestaan, vaikka resetoikin vikakoodit. Taitaa se tosiaan olla **skana tuo yksikkö. No ei auta kuin keretä vaihdattaa se ennen lauantaita. Kaveri lupaili , että saattais löytyä 250 eur tommonen jostain muualta kuin Tarvikkeelta. Siihen työt päälle, niin tuleehan sillekin hintaa. Harmittaa vaan laittaa nyt enää tota, kun olen kumminkin pirssiä melko varmasti vaihtamassa piakkoin.
No toisaalta onhan mulla mennyt kevyeen tuninkiin n. 2500 eur tossa viimeisen vuoden aikana, eikä ne kumminkaan juurikaan enempää tosta hyvitä kuin ihan orkkis peleistä :( Siitä saa seuraava omistaja valmiiksi laitetun pelin...
Comment
-
airbag ohjain yksikkö myös rikki
Mikä sen autotarvikeliikkeen puh. numero on ja missä se sijaitsee..?
Kiitos
Comment
-
-
Ehkä sun pitäis soittaa sinne uudestaan ja kysyä niiltä mistä se hinta tulee.
Nimittäin ohjehinta tuolle on tasan 422e, osanumero 8D0 959 655 F.
Eli soita uudelleen ja kysy ihan osan nimellä uudelleen mitä se maksaa. Jos hinta on jotakin muuta kuin 422e, niin kysy yllä mainitulla osanumerolla mitä maksaa.
Edit: Toki on mahdollista, että autosi on kuitenkin vanhempaa vuosikertaa jolloin boksia on tarjolla kahdenlaista, 1100e (8D0 959 655 A) ohjehinnalla tai 478e (8D0 959 655 L) ohjehinnalla
Comment
-
jep. mun rekkareilla antaa osa numeron 8D0 959 655 J hinta 985 euroa.
Pitää toivoa, että olis joku muu kun kaivan sen esiin. Mutta toivottavasti ei A...
Comment
Comment