Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

sisätilalämmittimet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• sisätilalämmittimet

Nyt kun alkaa tuota pakkasta olemaan, niin minkä tehoisia sisätilalämppäreitä porukoilla on?

Lähinna kiinnostaa, minkä kokoinen lämmitin riittää lämmittämään A4 avanttia.

Minulla on kaksi Defaa, toinen on 700/1400 wattia, ja isompi ???/1700 W. Tuo pienempi on hyvän kokoinen töissä, ei pala sulake tolpasta, ja isommassa taas riittää lämmitysteho saamaan auto lämpimäksikin. Tuolla pienemmällä ei tahdo saada kunnolla lämmintä, ei oikein edes pitkällä lämmityksellä.

Comment

mulla 1400w ei oikeen meinaa lämmetä hyvin avantti. sais varmaan olla 2000w et lämpeis kovillakin pakkasilla

Comment

Lämpenee

mulla ainaskin Avantti ihan hyvin 1300W lämppärillä!!!Ei sen isompia tarvi.

Comment

No mulla ei ole väliä vaikka ei lämpeis, kunhan ei tarvi ikkunoita skrapailla.
          Passatissa puhaltelee Mega Mini 550/1170W ja Audissa Mega 1.7io 550/1700W.
          Näillä keleillä tuo pienempi on ihan ok mutta kymmenen pakkasasteen jälkeen ei oikein enää sovellu tuohon autoon.
          Toi isompi sitten taas on jo vähän turhankin jämerä pikkupakkasilla täydellä teholla mutta on kovilla pakkasilla ikkunat varmuudella auki ja jopa lämminkin sisällä.

Comment

Working...
          X