Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 -95 vakio kaiuttimet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 -95 vakio kaiuttimet

Eli, minkä kokoiset vakio kaiuttimen kyseisessä autossa on?
    Saisi tilata uudet repimättä vielä mitään auki. Hattuhyllyllä näyttää olevan nokian kajarit.

5,25" edessä ja 6,5" takana.

Comment

Ainakin eteen tarvitset sitten soviterenkaat, joihin voit asentaa haluamasi kaiuttimet.

Comment

Tohon soviterengas hommaan on kolme ratkaisua. Järjestys helpoimmasta alkaen:

1) Ostaa setin jossa sovitteet mukana (esim. Rainbow IQ-line)
        2) Ostaa tavallisen erkkasarjan ja etsii siihen sopivat valmiit sovitteet
        3) Ostaa tavallisen erkkasarjan ja tekee siihen sopivat sovitteet itse.

Comment

Mahtaako nuota IQ-linea olla jossain netis myynnis?

Comment

Tuossa selostusta omasta alkup. -> IQ-Line -päivityksestä.

http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...592&highlight=

Comment

fanatic audio myy noita rainbow:n autokohtaisia sarjoja --> www.fanaticaudio.com

Comment

Ainakin minun -95 A4:ssa oli 4-tuumaset edessä ja oli muuten vähän pirunmoinen homma saada 5.25" mahtumaan sinne. Piti jopa vähän rälläkkää käyttää ennen kun sai mahtumaan niin, että ikkunakin vielä menee kiinni.

Comment

Ainakin minun -95 A4:ssa oli 4-tuumaset edessä ja oli muuten vähän pirunmoinen homma saada 5.25" mahtumaan sinne. Piti jopa vähän rälläkkää käyttää ennen kun sai mahtumaan niin, että ikkunakin vielä menee kiinni.
                  Mielenkiintoinen tieto. Onko muilla havaintoa 100mm vakiopaikoista alkupään A4:ssa? Millaisilla "jenkkavehkeillä" auto on aikoinaan lähtenyt tehtaalta? Missä kuussa autosi on valmistettu?

Comment

Myös minun alkupään nelosessa oli 4" edessä.

Comment

Olisikohan siinä ollut Audi Concert, vai mikälie. Valmistuskuukaudesta ei tietoa. Ja jos nyt oikein muistan, niin vasta ensi vuoden (?) malleihin tuli 130mm kajarit eteen. Muistaisin vain lukeneeni jostain.

Comment

Working...
                      X