Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6:sen vinkuva lämmityslaite

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6:sen vinkuva lämmityslaite

    Lämmityslaite pitää outoa vinkunaa ! Oisko moottorin laakkerit menossa tai
    pystyykö/riittääkö esim. voitelu ja puhdistus ??

    Pääseekö käsiksi kojelaudan vai konehuoneen kautta ??

    Kannattaa varmaan tilata ulkomailta, jos joutuu uusimaan, joten linkkejä
    kaivataan mistä saisi edullisesti.

  • #2
    Ompelukone-öljy auttaa, mutta hitostako tuonne pääsee. En muista tuosta mallista..

    Comment


    • #3
      Omassa autossa oli sama vika. Eilen sitten vuoden vinkunaa kuunneltuani käytin moottorin irti ja ruiskautin rasvaa laakereihin. Saas nähdä loppuuko vikinä.
      Moottori löytyy vänkärin puolelta irroittamalla hansikaslokero jonka jälkeen pääseein jo käsiksi moottoriin. Moottori on kiinni vain kolmella ruuvilla. Kun on käsissä niin "ropelli" vain irti ja varsinainen moottori tulee muovisesta kotelosta vetämllä pois.
      Ja nämä ohjeet siis vm 2001 autoon.
      Aikaa vei n. 1/2 tuntia.

      Comment


      • #4
        Nyt on autoa testattukin pitemmällä lenkillä ja ei vikise. Onkin tosi kiva ajella....
        Suosittelen kyllä muillekin em. viasta kärsineitä kokeileen helppoa, nopeaa ja HALPAA korjausta.

        Comment


        • #5
          A6:sen vinkuva lämmityslaite

          Kiitos vihjeestä !! Täytyy koittaa ottaa irti se hansikaslokero, ja katsoa jos
          pääsen käsiksi tähän lämppärin moottoriin.

          Comment


          • #6
            Taitaapi ruiskuttaminen onnistua irroittamalla raitisilmasuodatinkin.

            Muistinvaraista mutua kyllä.

            Comment


              #7
              toisinaan hiiletkin vikisee kun 'lasittuvat', jos mahdollista niin pikkusen hiekkapaperilla..

              Comment


              • #8
                Koska autosi lienee kuitenkin C4 mallia niin ei auta hansikaslokeron irroitus, puhaltimen moottori on konehuoneen puolella vesikaukalossa.

                Mikäli vielä ilmastoinnilla varustettu niin töitä on rutkasti tiedossa ennen kun moottori on esiin kaivettu, jollei sitten noudata Antin ohjetta:
                Kotelo ylhääntä auki leikkaamalla ei vaihto ole paha homma ja uusi maksaa luokkaa 100 ?. Vanhan virittäminen ei oikein kannata, sen verran ikävää on, kun talvella loppuu ilman tulo.
                Lainattu tuolta:
                http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...844&highlight=

                Comment

                Working...
                X