Eli aiheesta on täällä käyty keskustelua, mutta voisiko joku vielä selventää, miten c-Navi päivitetään d-Naviksi, missä pyörii Suomen sisältävä TravelPilot dx-karttaohjelma, mikä ei ns. c-Navissa, tehty ennen 5/01, toimi. Olen nettiä lukemalla tullut siihen käsitykseen, että asian voisi hoitaa ostamalla Saksasta käytetyn nav plus head unitin, osan numero 4B0 035 192 F(tai muu kirjain F:n jälkeen, lähde: www.nav-plus.com/instructions/parts.html )? Riittääkö em. yksikön vaihto? Kuka tai missä tehdään em. hommia kohtuukorvausta vastaan eteläisessä Suomessa? Neuvoista ilahtuisin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
c-Navin päivittäminen
Collapse
X
-
pjarvineAvainsanat: Ei mitään
-
Vastaillaa mitä tiedetään kun ei ole tullut muita vastauksia. Itsellä on "uudemman" mallin plussa valmiina, eli omia vaihtokokemuksia ei ole. Mutta naviplus on koko navi samoissa kuorissa. Eli kun vaihdat kojetaulun yksikön niin vaihtuu samalla kaikki mitä on. Ei ole älyboksia peräkontissa tms. Naviplussan nuo eri versiot pitäisi sopiman suoraan samoihin liittimiin (ei se uudempi DVD-navi). Eli on plug-n-play.
Navin saa irti oikeilla irroitustyökaluilla (netin kautta tilattuna muutaman euron). Laitteen vaihto toiseen on sama homma kuin autoradion vaihto, liittimiä on vaan vähän enempi. Jos ei halua itse tehdä, pystyy tuon tekemään oikeilla irroitustyökaluilla varautunut huoltoliike vartissa. Ei vaadi erikoisosaamista. Ilman oikeita irroitustyökaluja ei lähde irti.
-
Tylysti vv-auton pihaan ja pyydät sekunniksi lainaan irroitusrautoja tjsp.
Jos itse haluat ostaa niin tiskiltä saanee tilattua kuten myös vaikka Vagparts:n suunnalta.
Comment
Comment