kansi vaihdettu 100:sta, bensaa saa mutta huonosti lähtee käyntiin ilman kipunaa.Paljonko voltteja pitäisi hall-anturilta lähtee eteenpäin/pitääkö kannen lämpötila-anturin piuha olla paikallaan(haynesin opuksessa maininta kys. piuhasta sytkäyksikölle)? Puolan toisiopuolen vastus 8.3 kiloohmia,kirja antaa arvoksi 7.7, lienee kunnossa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
minne meni kipinä KG-koneesta?
Collapse
X
-
-
hall-anturi+vauhtipyörän anturi+puola näyttäisi vastus mittauksen mukaan olevan kunnossa eli vika jää joka ecu tai sytkävahvistin? Mistä saa kyseiset osat edullisemmin kuin Laakkoselta(puola+vahvari vain yhdessä n.220,ecua en uskaltanut edes kysyä).Mitä tekemistä on jarruvalokytkimellä sytytyspiirissä( autossa aut.vaiht.)? Entäs katkaiseeko cut-off valve sekä syötön/sytkän vai vain jomman kumman(pakoputket kulutusosia jos vain sytytyksen?)? Kysymykset saattaa olla/ovat erittäin tyhmiä ,mutta kun ei ole älyä eikä tietoa.
Comment
-
Aloita vilkaisemalla syttöpuolen vikakoodit noilla ohjein:
http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ng/ecufkh.html
Jos purkkivika, niin multa löytyy toimiva mac05b boksi.
Comment
-
Vihdoinkin pääsin etsimään puuttuvaa kipinää ja löytyhän se 3 tunnin kuluttua.Eli puolan alla on pistoke ,josta menee ohjaus puolapaketin yhteydessä olevalle transistorille(katkoja).Pistoke oli huonosti paikoillaan,ilmeisesti avain/käsi osunut.Kylläpä helpotti,olin jo varma että on hommattava puola tai ecu.Edellisessä viestissä neuvottu vian paikannuskaan ei toiminut ilmeisesti katkoksen takia.Kiitoksia kaikille!!Etsimiseen sai tuhrattua aikaa,kun piti ensin tutkia vuodelta -92 oleva käynnistyksenestolla varustettu hälytin,ei onneksi ollut toimintoa kytketty olisi varmaan mennyt viikko vikaa/katkosta etsiessä ja loputkin hermot.
Comment
Comment