Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 polttoaine mittari sekoilee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 polttoaine mittari sekoilee

polttoaine viisari menee kaakkoon kun tankkaan täyteen, mutta kun viisari tulee puoleen tankin kohdalle on tankki tyhjä ja pensavalo syttyy.pystyykö asialle tekemään jotain.

Kaverilla oli -96 A4 ja sama juttu. Polttoaine anturivika.

Comment

mitähän sen anturin korjaus/vaihto maksaa.

Comment

Itte vaihdoin tuon anturin tuossa joku aika sitten ja oiskohan maksanna työt + osat jotain alta 200... mutta ittellä nyt sit semmonen hassu ongelma taas että kun bensavalo syttyy ja tankkaan vaikka 15 litraa niin viisari hyppää sinne puolen tankin tietämille... tiedä siten onko tuo vika vai ominaisuus....

Comment

Mulla jää n. joka kolmannella käynnistyskerralla polttoainemittari heilumaan nollan tuntumaan ja sitten nollille. Seuraavilla kerroilla taas toimii oikein. Veikkaan että jossain on huono liitos mutta kannattaisiko vikaa etsiä mittaristosta vai polttoaineanturista?

PS. Voisiko otsikosta korjata kirjoitusvirheet niin tämän keskustelun löytäisi searchilla?

Comment

Mulla on kans tuota vikaa että mittari näyttää "liikaa". Mittari näytti 1/4 osa tankillista mut nafta loppui, eikä varoitusvalo palanu. Mahtaako olla sama anturi-vika?

Auto on -97 A4 Tdi farkku.

Minkälainen homma tuon anturin vaihto on? Ja mitä osat kustantaa jos itse vaihtaa?

Comment

Vanhaa ketjua nostellen..

Tämmönen jännä vika tuli eilen, että bensa oli vähissä --> syttyi bensavalo --> kävin tankkaamassa 20 litraa, mutta bensavalo ei enää sammukkaan? Eikä auta vaikka ottaisi virrat pois, vaan syttyy aina uudelleen käynnistäessä. Itse mittari toimii kuitenkin ihan normaalisti.

Eli mistähän sitä kannattaisi lähteä vikaa etsimään? Vikakoodin lukulaitteita en omista

Comment

Auton malli ja vuosimalli?

Comment

Niin joo unohtu.. eli A4 B5 1998 aeb koneella

Comment

Käytä mittariston sulake tai akku irti.

Comment

Working...
                    X