Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 B4 etukaiuttimien vaihto...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 B4 etukaiuttimien vaihto...

Tuossa juuri hankitussa -93 mallin autossa on äärettömän huono ääni tällä hetkellä. Etu kaiuttimet ovat kojelaudalla. Miten sinne pääsee vaihtamaan elementtejä? Lähteekö se yläkautta irrottamalla se ritilä?

Minulla on tuohon äänentoisto alalle vähän kontakteja joten ajattelin hommata kunnon elementit ja vaihtaa sinne tilalle. Onko kellään tietoa minkäkokoiset ne alkuperäiset ovat?
    Takaovissa ei myöskään ole kaiuttimia ollenkaan joten sinne ajattelin myös laittaa jotain että takapenkillä istujatkin kuulisivat jotain. Mihin kohtaan takaoviin ne helpoiten saa laitettua?

- Jsalok-

http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...ghlight=#67601

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ght=kaiuttimet
      Itse mietin samaa. Bassotoistoa olis kiva saada lisää. Tosin soitinkin pitäis päivittää kasetti aikakaudelta. :D

Comment

Alkuperäiset etukaiuttimet kai 3,5 tuumaaa. Nelituumaiset menee viel aika helposti? Minulla on tossa omassa audissa vakiona hattuhyllyllä kajarit. On jopa erilliset eteen suunnatut diskantit niissä. Ja semmoinen hieno laatikko missä on kuulokkeille liittimet. :D

Comment

Se on 123millinen reikä siin kojelaudas (se suojaverkko on sen kokonen). 3.5tuumanen sielä on vakiona, mutta 4 tuumanenkin menee sinne heittämällä. On kokeiltu kaverin autoon.

Ritilät lähtee ihan tyylillä ruukkari väliin ja väännät vähän. Siälä on kolmes kohdas jotain pehmeää massaa välis.

Ite aion laittaa A pilarien muoveihin Diskantit, ja modata eteen ovipahveihin paikat 5.25 tai 6.5 tuumaisille paikat. Takapenkkiläiset saa tyytyä hattuhyllyn antimiin, kun ei sielä ole tilaa ovipahveis minkäännäköisille virityksille sisätilojen pienuuden takia. Isoolla miehellä osuu jalat kaiken aikaa siihen minne ne olis järkevintä laittaa.

Comment

Working...
          X