Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 lämpimäksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    a6 lämpimäksi

    eli mitenkäs tuommosen kutosen kabiinin saa lämpöseks.autossa on automaattinen ilmastointi.
    olen kokeillu ilmastointi päällä ja ilman mut lämmintä sieltä ei tule...lämmönsäädin on HI asennossa.
    kannesta lämppärille lähtevässä letkussa on jotai sähkökäyttösiä härpäkkeitä,et voisko vika olla siinä.
    vai onko nykyset diisselit sit nii kehittyneitä et lämpöä ei tule.moottorin lämmöt nousee 90asteesee.

    #2
    No ei ole normaalia. En löytänyt enää Lintusen Petrin loistavaa kirjoitusta aiheesta.

    Kojelaudan sisällä on monta sähkömoottoria liikuttamassa läppiä ja ne vanhemmiten jumivat. Oletan että autosi on C4 mallia eli I5 koneella.

    Jatkossa vähän isoja kirjaimia jne kiitos.

    Comment


    • #3
      Tätä porkkis varmaan tarkoitti :

      http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=2072

      Comment


        #4
        Mikä toi vag-com:i on? pitää varmaa purkaa noi moottorit yms. muut ja kattoo et lähteeks se työntämää lämmintä ilmaa.Vähä ilkee ajella 20 astee pakkases jos ei kabiini lämpene...

        Comment


          #5
          kokeilin saamiani ohjeita ja ilmastoinnin näyttöön tuli seuraavat vika ilmotukset 8.5,11.3,11.6 ja 11.7
          mitäköhän mahtavat tarkottaa?

          Comment


            #6
            katoppa tuolta: http://ffp-motorsport.com/tuning/18tcodes.php

            Comment


              #7
              mis toi central flap motor on?onks se kone huoneen puolel,vai pitääkö kojelauta purkaa.
              8.5 temperature regulator flap,static block*
              11.3 central flap motor potentiometer,sporadic open
              11.6 central flap motor potentiometer, malfunction
              11.7 central flap,sporadic bloc

              *motor is cycled;software attempts to eliminate block


              voisko joku selventää mun onkelmaa ku toi enklanti ei oo vahvimpia puolia

              Comment


              • #8
                08.5 virheilmo viittaa <tämän moottorin> toimimattomuuteen. Ja tuo on läpistä se joka lämpimän ilman kajuuttaan asti saapumisen blokkaa.
                11.7 koodin moottori on taasen sijoiteltu <näin>.

                Molempiin kun soveltaa noita ylempänä mainittuja Petrin huolto-ohjeita niin eiköhän lähde rokkaamaan.

                Comment


                  #9
                  tank you veri makkara... yritän korjata vian koti tallissa... voi olla et työ tunteja kertyy mut täytyy yrittää....satasen kojelauta on tullu purettuu ni ei toi voi paljoo erilainen olla...

                  Comment


                    #10
                    kolmisen tuntia meni koko hommaan...nyt saa hytin lämpöseks. purin moottorin ja hioin kollektorin ja hiilet... Ei ollu iso homma....

                    Comment


                      #11
                      Häviskö kaikki vikakoodit nyt?

                      Comment


                        #12
                        eilen vika koodit ainaki oli näkyvissä.tänää en oo ajellu.pitäskö koodien nollaantua itestää vai pitääkö nollata jotenkin?

                        Comment


                          #13
                          Mun käsittääkseni ne nollautuu itestään, mut en tiä kauanko siihen menee.

                          Comment

                          Working...
                          X