Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vikadiaknoosi pistokeet audi 100 2.0E v-92

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

vikadiaknoosi pistokeet audi 100 2.0E v-92

onko tietoa miten toimii diaknoosi pistoke? siinähän on valkoinen ja musta rinnakain

Jos on vastaava kuin omassani eli kaksi pientä pistoketta kussakin kaksi reikää, reijät numeroitu 1,2,3,4. tietääkseni koti konstein ei pysty katsomaan?! tarkoitukseni oli tarkistuttaa vikailmoitukset hämeen autosähkössä, niillä on bosch.in diagnoosi tietsikka?! listasta löytyi oman autoni malli mutta tietokone ei kuitenkaan saanut minkäänlaista yhteyttä omaani.. tässä oli omat kokemukseni tästä aiheesta..

Comment

Sen kautta saa tietoa esiin kun on oikeanlainen kaapeli ja softa. Esim. Ross-Techin softalla ja piuhalla se onnistuu. En tiedä sitten miten kattavasti tietoa irtoaa noista 90-luvun alun peleistä. Omasta tuntuu irtoavan aivan hyvin, vaikka onkin tuolla vanhalla liitäntätyypillä (2x2).

Kai ne siellä huollossa laittoivat ne piuhat oikein päin niihin liittimiin?

Comment

Vaikka liittimet näyttävät samanlaisilta eivät ne sovi ristiin.

Comment

Noh, eräs asentaja sai kuitenkin kytkettyä Boschin testerin väärin, eli ensin se testeri ei puhunut mitään. Sitten asentaja vaihtoi joidenkin piuhojen paikkaa, ja homma alkoi pelittää.

Comment

Tuo 2.6 ABC on tunnetusti kenkku saada pelaamaan muilla kuin ihan virallisilla diagnostiikkavehkeillä. Sama koskee kai esim 1Z dieseliä ja joitakin muitakin. Suurin osa juttelee ihan fiksusti esim model "JariPetteri"-kaapelin kanssa.

Comment

mistä semmoisia kaapeleita saa?tämä minun peli on vähän ongelma vehe kun ei tietoa saa oikein mistään.v.a.g een huollossa ei oikein osata sanoa ja aina pitäs auto veidä sinne ja vika ei kummene miksikään aivan turha homma.kylmänä startaa pitkään ja kun käynnistyy käy hyvin ja jos lämpö alle 50 astetta niin käynnistyy vaikeasti kuin ei sais pensaa.lisäpolttoainesuuttimelle tulee virtaa ja lämpötunnistin toimii.

Comment

..Katselin vierestä, itse asiassa kun tarkemmin muistelen niin huoltomies kytki piuhat ensin väärin =/ noh, ohjeiden mukainen järjestys kuitenkin löytyi mutta tietokone ei löytänyt vieläkään.. kävi mielessä että mahtoiko tehdä hallaa ensimmäinen väärä kytkentä??!!

Comment

joo eihän ne sähkölaiteet hyvää tykkää väärin kytkennöistä .ihmetyttää ettei kelään ole oikein tietoa miten homma tapahtuu!

Comment

Boschin testerissä taidetaan liittää autokohtaiset johdot testeriin banaaniliittimin ja tuossa voi aina mokata. Kyseessä kuitenkin 12v liitännät eikä ne siitä ymmärtääkseni rikki mene, ei vain toimi.

Comment

Allekirjoittaneella ainakaan ei näyttänyt menevän mitään rikki, koska piuhojen vaihdon jälkeen homma alkoi toimia.

Comment

softa ja liittimet diagnoosiin?

Olen juuri liittynyt forumiin, joten kyselen varmasti itsestäänselviä vanhoja asioita, mutta silti...
                        A6 Avant 2.8 30v Q, vuosimalli 1997, käyttöönotettu marraskuussa 1996. Voinko itse läppärillä ja sopivilla liittimillä ja softalla (löytyi Rossin sivuilta) tutkailla autoni sielunelämää ilman että saan koko vehkeen aivokuolleeksi ;-)??
                        Kiitos etukäteen!

Comment

Voit, mutta tarvitset myös sen Rosstechin adapterin siihen johtoon. Suosittelen ohjelman ostoa, toimii huomattavasti varmemmin kuin epäviralliset.

Comment

Ooolrait, mä katselin sitä sharewarea - sekin vaikutti mielenkiintoiselta. Pitää katsella piuha jostain, kerron sitten kun olen saanut auton sekaisin :-)

Comment

Rosstech myy nykyään softan ja kaapelin yhdessä. Tarkoitin niiden molempien hankitaa. Kaapeli on vieläpä USB-mallinen niin ei tarvitse sen kummempia sovittimia.

Comment

Mistäpä arvasit, ettei mun vanhassa läppärissä ole USB:tä? :-)

Comment

Working...
                                X