Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

c4 keskuslukituksen kytkeminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    c4 keskuslukituksen kytkeminen

    moron

    eli piti kytkeä hellan alipaine pumpulla oleva keskuslukitus sarjan jatkoksi stiletti avain sarja merkkiä spy. mihin piuhoihin kytketään kiinni ? autossa im alkuperäinen infra kauko.

  • #2
    Taisipa olla vihreä-sininen, jonka kanssa sarjaan boksi kytketään.

    Comment


    • #3
      Lainataanpa vanhaa topikkia. Tuli hommattua INCA-PRO stilettisarja jota nyt sitten olisi ajatus alkaa asentelemaan. Ja auto oli tosiaan se C4 S6.

      -Mistä löytyisi johdot mahd helposti siten että hälytin toimisi lukituksen kanssa, oli juttua että pitäisi jotenkin takaluukun johtoihin kytkeä?
      Luetun perusteella ohjeen mukaiseen sinivihreään kytkemällä ei hälytin toimi. Tuleeko hälyttimeltä piuha alipainepumpulle (mikä väri), ja voiko tätä käyttää sekä hälyttimen että lukon ohjaamiseen kytkemällä boxi tähän väliin sarjaan?
      -Mihin tuo takakontinaukaisu tulisi kytkeä?
      -Miten ikkunansulku jutun saa toimimaan?

      Varmaan se tutkimalla löytyisi, mutta kysytäänpä nyt kuitenkin :). Aikaisempaa kokemusta autosähköjen kanssa löytyy lähinnä radion ja vahvistimen asennuksesta.
      Viimeksi muokannut Rike81; 19.4.2008, 12:15. Perustelu: Edelleen täsmennetty

      Comment


      • #4
        Anyone?...:)

        Comment


          #5
          Ainakaan takakonttia et saa erikseen auki ilman lisäosia. Varmaan siitä sun ostamasi stiletti sarjan ohjeista selviäisi enemmän kun kaikilla ei ole just sitä samaa sarjaa kun sinulla.

          Eikä kukaan tiedä mitä sun sarja pitää sisällään.

          Voi olla toi ikkunoitten ohjauskin vähän vaikeeta.

          Comment


            #6
            Itse purin kuskinoven ja seurasin johtoja lukolta että sain hälyn toimimaan.
            En suoraan muista minkä väriset johdot piti kytkeä mutta kirjoitin ne ohjeisiin ja ovat tallilla. Johdot yhdistin oven sisällä koska tilaa ei kojelaudassa paljoa ole.

            Comment


            • #7
              Siinä boksissa on johdot kutakuinkin kuin ao. topikissa, muutama johto on eripaikassa, mutta kaikki noi samat siis löytyy.

              http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...=keskuslukitus

              Ja siellä on A6/C4 ohjeet

              http://img388.imageshack.us/my.php?i...hjea6c4gb2.jpg

              Ongelmana vain että en tiedä mihin tuo johtoihin autossa pitäisi nuo kytkeä jotta lukitus toimisi kuten infrapunallakin (aukaistessa valot tulee ja ovet aukeaa ja häly pois, ja sulkiessa em toiminnot käänteisenä + pitkään painaessa ikkunat menee kiinni kuten avaimesta kääntäen), ja mihin piuhaan tuo takakontin ohjaus tulisi kytkeä. Takaluukun lukitusta ohjaavaan esim rosvolla?, väreistä ei vain ole tietoa.

              Toivottavasti ei tullut asiaa liian vaikeasti esitettyä. Kiitokset vain vinkistä Tomille, tuota täytynee sitten ruveta koittamaan jos ei kukaan ulkomuistista osaa heittää olisiko siinä pumpulle menevässä nipussa jotain johtoa jolla saataisiin sama efekti. Toimiiko sulla muuten tuo lasiensulku/valojuttu tolla kytkennällä?
              Viimeksi muokannut Rike81; 21.4.2008, 23:55.

              Comment


                #8
                Pystytkö jotain nappia painamalla antamaan maita halutun ajan verran. Siis jos painat nappulan pohjaan ja pidät sen siellä?

                Jos tämmöinen mahdollisuus löytyy niin voisit yhdistää stiletin ns. mukavuus toimintoon. Täällä lisää juttua:
                http://www.audiclub.fi/phpBB2/showth...ight=akku+rele

                Mitä haet tolla takakontin aukasulla, takakonttihan pitäisi aueta samaan aikaan muiden ovien kanssa. Vai haluatko kontin fyysisesti auki?

                Comment


                • #9
                  Tarkoitin sillä takakontin aukaisulla sitä että siitä kolmannesta kaukon napista saisi painamalla (2.5 sec ohjeen mukaan) pelkän kontin auki. Toki kyllä elämä ilman tuotakin featurea jatkuu, mutta jos se on toteutettavissa niin mikäpä jottei. Ainakin laite sen mahdollistaa

                  Comment


                    #10
                    Eipä taida tossa alipaine systeemissä olla ihan helposti toteutettavissa. Sillä pulssilla voisit ohjata jotain solenoidia joka avaisi takaluukun.

                    Itsellä on hälyn lisäkanava ohjaamassa kontin avausta, saa sitten kauppakassi kädessä vaan nostaa luukun auki eikä tarvitse erikseen painaa siitä lukkopesästä konttia auki. :)

                    Solenoidi:
                    http://www.halytin.com/catalog/produ...1750ef96da283b

                    Comment


                      #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja Rike81 Näytä viesti
                      Siinä boksissa on johdot kutakuinkin kuin ao. topikissa, muutama johto on eripaikassa, mutta kaikki noi samat siis löytyy.

                      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...=keskuslukitus

                      Ja siellä on A6/C4 ohjeet

                      http://img388.imageshack.us/my.php?i...hjea6c4gb2.jpg

                      Ongelmana vain että en tiedä mihin tuo johtoihin autossa pitäisi nuo kytkeä jotta lukitus toimisi kuten infrapunallakin (aukaistessa valot tulee ja ovet aukeaa ja häly pois, ja sulkiessa em toiminnot käänteisenä + pitkään painaessa ikkunat menee kiinni kuten avaimesta kääntäen), ja mihin piuhaan tuo takakontin ohjaus tulisi kytkeä. Takaluukun lukitusta ohjaavaan esim rosvolla?, väreistä ei vain ole tietoa.

                      Toivottavasti ei tullut asiaa liian vaikeasti esitettyä. Kiitokset vain vinkistä Tomille, tuota täytynee sitten ruveta koittamaan jos ei kukaan ulkomuistista osaa heittää olisiko siinä pumpulle menevässä nipussa jotain johtoa jolla saataisiin sama efekti. Toimiiko sulla muuten tuo lasiensulku/valojuttu tolla kytkennällä?
                      Toimii sisävalot ja hälytin. Lasiensulku ei jostain syystä toimi edes avaimesta mutta se ei johdu tästä asennuksesta.

                      Tarkistin kytkennän, johtojen värit olivat ruskea-vihreä ja ruskea-harmaa
                      ohjaus tapahtui muistaakseni maadoittamalla liipaisulla avaamisessa sekä sulkemisessa.
                      http://s2.photobucket.com/albums/y26...eskuslukko.jpg
                      Saattaisihan samat johdot löytyä pumpun läheltä, omassa oli vaan niin tiukkaan niputettu johdot ja ovi tuli kuitenkin purettua tutkiessa.
                      Toi solenoidi juttu vaikuttaisi ihan järkevältä ratkaisulta takaluukkuun.

                      Comment


                      • #12
                        Tein kytkennän siten että pätkäisin ruskea-harmaa ja ruskea-vihreä poikki, liitin ne yhteen ja sitten siihen väliin sen boksin. Ei toiminut ei.
                        Lisäksi huomasin että vaikka ko piuhat oli katkaistuna niin silti lukosta häly meni päälle ja ovi lukkoon ja avatessa toisinpäin. Olisiko väärät piuhat vai oonko vielä enemmän hukassa.

                        Toinen kysymys on se että tartteeko teillä olla c4 se pitkä pulssi ts katkaista se pneumatic letku. Jos sen menee katkaisemaan niin ilmeisesti se yhdistäminen uudestaan voi olla vaikeeta...onko siitä pitkästä pulssista sitten haittaa jos näin tekee?

                        Comment


                        • #13
                          Luin sitten ohjetta uudelleen ja laitoin boksin toimimaan maadoitettuna. Sitten kytkin avaus ja sulku piuhat rinnalle (rosvoliittimellä) ruskea-harmaaseen ja ruskea vihreään. Kopukynällä tulee pulssin (pitkä) ajan valo mutta en saa sitä systeemiä toimimaan....

                          Millä tavalla on ollu tapana kytkeä noihin pumpulle meneviin niillä jotka on saaneet toimimaan?

                          Comment


                          • #14
                            Bentleyn DVD (suosittelen muutenkin) selvensi asiaa. Sain asenneltua ja toimii niinkuin pitääkin. Pumpulta tosiaan löytyy siitä 12-pinnisestä liittimestä nuo edellä mainitut ru-ha ja ru-vi johdot.

                            Comment

                            Working...
                            X