Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

90 typ89 ovenkahvan säädinpaneli irti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 90 typ89 ovenkahvan säädinpaneli irti

Terve

Sellaiseen onkelmaan törmäsin kun piti ottaa ovipahvista irti tämä paneli jossa on sähköpeilien säädöt ja sähköikkunat, että vaikka ottaa ruuvit irti niin en saa millään irti kyseistä panelia.
    Olen ottanut panelin alta ruuvit irti ja paneli liikkuu, mutta ei irtoa kokonaan.

Panelin vaihtaisin koska autossa ei ole alkuperäisiä sähköikkunoita, nykyään on eivätkä säätimien sijoitus oikein istu minun silmään.

3 kpl kuusiokoloruuveja löysätään ja sen jälkeen kohtuullisella voimalla otetaan ovenkahva irti.

Comment

Eipä välttämättä. Coupessa noin, mutta sedaneissa eri systeemit. "Coupe-kahvat" tuli sedaneihin, vasta aivan viimeisiin malleihin vuonna 95 tms.

Ei sinänsä - en muista miten sedanien pahvit on kiinni, joten Mikan ohje voi purrakin. Haistelin vaan, että nyt saattaa mennä eri koriset sekaisin.

Comment

Eikös mahtanut olla niin että oven kahvan alapuolella "sormiaukon" sivusta löytyy ruuvi jolla aukon kehys irtoaa jonka jälkeen pääsee kahvan kiinnitysruuveihin käsiksi. Oviverhous irtoaa ylöspäin liuúttamalla kahvan ja etu sekä takapään parin ruuvin irrotuksen jälkeen, jos oikein muistan.

Comment

Minulla on kyllä erilliset ovipahvit jotka aion laittaa autooni mutta kun ei vaan meinaa millään irrotase paneeli.
          Kaikki ruuvit ovat irti, ja se paneeli/kahva liikkuu aika paljon kyllä, mutta kun on melkein täysillä voimin yrittänyt repiä sitä irti eikä millään meinaa irrota.
          Jos ei muuta keksi niin joutuu varmaankin sahata osiks sen paneelin.

Comment

Siis eihän ovipahvin irroittamisen takia tarvitse irrottaa sitä paneelia, ainoastaan kahvan alaosan ja sieltä alta ne muutamat ruuvit. Se paneeli jossa kytkimet ovat kiinni on sitten parempi irrotella ovipahvin irti ollessa.

Comment

Working...
            X