Purettiin ratti ym irti, jotta saa tuon vakionopeudensäädin viiksen paikalleen. Kun vehkeet oli levällään, niin huomattiin, että johtoja tai ainakin pelkkä töpseli olisi pitänyt omistaa asennuksen onnistumiseksi. Kasattiin uudella viiksellä auto kuitenkin nippuun ja tuumattiin, että lisätään töpsykkä jälkikäteen, kunhan sellaisen saan hommattua...
No auto saatiin kasaan ja kun käynnistin sen, niin mittaristo ei toimikaan. Valoja ei syttynyt, kierroslukumittari pimeänä, nopeus- ja matkamittari pimeänä. Varoitusvalot toimivat, eli käsijarruvalo, hehku ymym. Kun sammutin auton, niin valot viisareissa, sekä keskikonsolin napeissa syttyivät ja jos esimerkiksi painoin huoltovälinappia, niin kyllä se sentään tiesi ajettavan matkan huoltoon. Nuo viisarivalot eivät sitten sammuneetkaan millään, joten otin akunkengät yöksi irti.
Onko mittaristosta irronnut töpseli, jossa tulevat moottorilta tiedot vai mitä? En ehtinyt vielä testata, että tietääkö Vag-com asiasta mitään. Tarkastan sen heti aamupäivästä...
Unohtui mainita, että ensimmäiseksi vian huomattuani, purin kaikki uudestaan ja vaihdoin alkuperäisen viiksen takaisin, ihan varoiksi, mutta mikään ei korjaantunut...
No auto saatiin kasaan ja kun käynnistin sen, niin mittaristo ei toimikaan. Valoja ei syttynyt, kierroslukumittari pimeänä, nopeus- ja matkamittari pimeänä. Varoitusvalot toimivat, eli käsijarruvalo, hehku ymym. Kun sammutin auton, niin valot viisareissa, sekä keskikonsolin napeissa syttyivät ja jos esimerkiksi painoin huoltovälinappia, niin kyllä se sentään tiesi ajettavan matkan huoltoon. Nuo viisarivalot eivät sitten sammuneetkaan millään, joten otin akunkengät yöksi irti.
Onko mittaristosta irronnut töpseli, jossa tulevat moottorilta tiedot vai mitä? En ehtinyt vielä testata, että tietääkö Vag-com asiasta mitään. Tarkastan sen heti aamupäivästä...
Unohtui mainita, että ensimmäiseksi vian huomattuani, purin kaikki uudestaan ja vaihdoin alkuperäisen viiksen takaisin, ihan varoiksi, mutta mikään ei korjaantunut...
Comment