Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takakaiuttimien liitännät

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Takakaiuttimien liitännät

Arvon tirehtöörit

Onkohan mahdollista saada -98 vuoden a4:sen takakaiuttimia kuulumaan muulla kuin tehdas mankalla tai blaupunktin härveleillä. Itse en ainakaan saanut Sonya kuulumaan ja paikallisen Hifi-liikken mukaan ei ole edes mahdollista saada muuta kuin blaupunktin mankkaa kuulumaan takaa.

Kiitos ja anteeksi

Kyllähän ne pitäisi saada oikeanlaisella johtosarjalla soimaan.

Kaveri laittoi A4 Pioneerin soittimen ja autokohtaisen johtosarjan ja hyvin toimi.

Comment

Minulla on Panasonicin mankka aktiivisissa takakajareissa. Hyvin toimii. Saksasta tilattu, samalla liikkeestä sellainen adpaterijohtohässäkkä ja ei muuta kuin johdot kiinni.

Panasonicissa on muuten punaiset kaikki painikkeet sanoin kuin näytön väri. Sopii hyvin muutenkin punaisiin mittari-, yms valoihin.

Eli siis kyllä toimii muillakin.

Comment

Hesassa,on sellainen puulaaki kuin Helsingin Autoextra, niillä on juuri kyseisiä johtosarjoja, antennin aktivointi sarjoja ja kaiken näköisiä sovitepaloja kehyksiä soittimelle. Firma tekee vakuutusyhtiön remppoja ja kaikennäköisiä asennuksia, hälyyttimiä sun muita. Niillä on noita osia hyllyssä siellä.

Ite oon menossa huomenna menossa hakeen uutta soitinta ja uusia johtoja sovitepaloja, kun joku ystävällinen kävi viikkoo sitten pöllimässä mun panasonicin autosta ja vei mennessään kaikki johdot kannsa...

http://autoextra.fi/

Ei muutakuin yhteyttä tonne noin niin pojat kyllä löytää sulle oikeet osat...

Comment

Working...
        X