Moro!
Auto pukkaa vikakoodia 2411 eli "EGR temperature sensor". EGR venttiilin kalvo on paskana. EGR:ää ohjaava ohivuotoventtiili on paskana. Nyt EGR on sekä laipattuna molemmilta puolin että alipaineletku tulpattuna. Muuten OK, mutta tuo vikakoodi laittaa koneen varaohjelmalle ja vedot lopahtaa siihen.
Tarkoituksena olisi nyt lastuttaa auto ja samalla poiskytkeä koko EGR-järjestelmä, jottei sieltä vikakoodia pukkaisi. Nuiden uusien venttiilien hinta kun pyyhkii lähellä lastutuksen hintaa ja samalla rahalla kuiten saa hieman hauskaa lisäksi. Onko kellään kokemusta tuosta EGR:n poiskytkemisestä lastutuksen yhteydessä?
Auto pukkaa vikakoodia 2411 eli "EGR temperature sensor". EGR venttiilin kalvo on paskana. EGR:ää ohjaava ohivuotoventtiili on paskana. Nyt EGR on sekä laipattuna molemmilta puolin että alipaineletku tulpattuna. Muuten OK, mutta tuo vikakoodi laittaa koneen varaohjelmalle ja vedot lopahtaa siihen.
Tarkoituksena olisi nyt lastuttaa auto ja samalla poiskytkeä koko EGR-järjestelmä, jottei sieltä vikakoodia pukkaisi. Nuiden uusien venttiilien hinta kun pyyhkii lähellä lastutuksen hintaa ja samalla rahalla kuiten saa hieman hauskaa lisäksi. Onko kellään kokemusta tuosta EGR:n poiskytkemisestä lastutuksen yhteydessä?
Comment