Olen yrittänyt päästä käsiksi vm-95 ECU:n vagcom 409.1 ohjelmalla.Kaapeli ei ole ross-techin valmistama.Muut mollukat kyllä löytyvät(ABS,airbag,instruments,autom.laatikko,käy n.esto).Jostain luin että kyseinen ECU V6 koneella olisi hankala/mahdoton katsoa vagcomilla ilman ross-techin kaapelia.Onko muilla kokemuksia asiasta?Vinkkejä asetusten suhteen? Kaapeli on USB liitäntäinen.(emuloi com porttia)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 V6 koneen ECU/VAG COM
Collapse
X
-
Koita vanhemmalla 311.2 versiolla mutta ei kyllä välttämättä pelaa silläkään. Noi on oikeasti hankalia.
-
T. Laakso
Minä saan jaripetterin kaapelilla yhteyden ECUun. Kone on 2.6 litrainen ABC. Mullakin yhteys kyllä häviää kun autolla alkaa ajamaan. Kaapeli on kylläkin sarjaporttikaapeli.
Comment
-
kannattaa koittaa ottaa akun kenkä pois ja pistää uusiks paikalleen. mulla oli V8n kanssa ongelmia saada yhteyttä, mutta sitten otin akun kengän pois ja pistin takas paikalleen ja koitin sitten niin sai yhteyden. ja mulla on jaripetterin usb kaapeli ja siihen 2x2 adapteri ja vag-com 311.2. kannattaa koittaa tota versiota 311.2
Comment
Comment