Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin radio-ongelmia

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Aika useassa Audissa antenni on ollut esim. takalasin yläreunassa olevat kolme ylimmäistä takalasin lämmittimen lankaa. Saattaa olla niin myös B6:ssa. Onko antennipiuha kiinni soittimen takana?

Comment

Täytyy tsekata tuo antennin piuha, kun kerkiä/saan vehkeet millä saan mankan irti.Mut luulen et se on sielä kiinni koska joskus sattuu joku kanava löytymään.

Comment

Mulla ainakin antenni on takasivulaseissa.... B6 -05.

Comment

Mistä vois etsiä mahdollista subbaria jos sellainen olisi? Mikähän mokkula on siinä takakontin oikealla puolella luukun takana, lukee jotain amplifier tai jotain...

Tulee solisto usb tuella tällä viikolla myös. Saako vakiosoittimeen kiinni omaa subbasta+vahvistinta? Ei taida RCA-piuhoille paikkoja olla...

Comment

takakontin oikealla puolella luukun takana, lukee jotain amplifier tai jotain...
            Eiköhän se siinä ole, musaa vaan päälle ja ihmettelemään jytkyttääkö.
            Yleensä Audeissa on vahvistin ja subbari integroitu yhteen pakettiin.

Comment

Valtava subbari löytyi oikealta puolelta luukun takaa, mutta onko niihin johtoihin mitkä tulee vahvistimelle, mahdollista laittaa oma vahvistin/subi kiinni?

Comment

Muista ketjuista pitäisi löytyä jonkun verran tietoa, mutta eiköhän se onnistu.

Sinnehän tulee vahvistimen + ja -, sekä kaiuttimet linjalähtöinä soittimelta.
                Vahvarilta sitten lähtee takakaiuttimille.

Jos ei löydy kytkentäkaaviota, niin joutuu itse selvittelemään mikä on mikäkin.

Comment

Eli + ja - lisäksi pitäisi löytyä rca x 2 sekä herätevirtajohto...Kuinkahan kummassa nuo saisi selvitettyä, ideoita? Onko noita rca johtoja paha mennä liittelemään, ne pääthän on semmoiset mulkurat :s

Comment

Ne ei ole sitten Audin tapauksessa RCA-johtoja, vaan ihan normaaleja johtoja.
                    Vahvistimen maa toimittanee tuossa RCA:n ulkokuoren virkaa.
                    Heräte on juuri tuo mainitsemani +.

Kaikki mainitut tulevat soittimelta vahvistimelle.

Comment

Toimiiko takakaiuttimet tuon peräkontin vahvistimen kautta myös niin kuin subikin? Onko tämä sitten se hieno BOSE järjestelmä?

Comment

Juu, toimii.

Ei ole Bose, jollei soittimeen tule Bose-tekstiä kun virrat laittaa päälle.
                        Bosessa taitaa myös kaiuttimissa lukea Bose.

Comment

Minulla lukee soittimessa bose ja kaiuttimien ritilöissä bose, mutta missä tuo vahvistin on sedan mallissa?? autona a4 b6 1.8tq vm-01

Comment

Itse itselleni vastaten, sieltähän se vahvari löytyi kun otti sivuverhoilu irti kontin repsikan puolelta.

Onko mitään haittaa jos laittaa tuohon radion antennivahvistimeen joka sijaitsee takaikkunan luona toisen antennivahvistimen kylkeen, koska kaikki radio kanavat ei löydy ja joskus radio pätkii, antennivahvistin ja ja ikkuna antenni pitäisi olla ok.

Comment

Working...
                            X