Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajotietokone jälkiasennuksena? A4 -97

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ajotietokone jälkiasennuksena? A4 -97

    Mites olen tässä foorumia lueskellut ja kattonut noita b6 ja ylöspäin jälkiasennus topicceja niin pystyykös a4 b5 vm -97 malliin jälkiasentamaan ajotietokoneen miten helposti? riittääkö mittariston vaihto vai tarviaako tehdä jotain muutakin? jos jollain tietoa olisin kiitollinen tiedoista.

  • #2
    Minäkin olisin kiinnostunut samasta asiasta. Siis onko ajotietokoneen jälkiasennus helppo homma ja mitä osia tarvitaan?

    Comment


    • #3
      http://www.audi4ever.at/faq/pdf/fis_nachruesten.pdf

      Comment


      • #4
        Olen kiinnostunut omaani Audiin laittamisesta ajotietokoneen,olen kirjoitellut saitissa aikaisemminkin tästä samasta aiheesta .Auto Audi 1.8tq B5 AEB vm-96.

        Comment


        • #5
          Pelkällä ajotietokoneella ei oikein mitään tee, vasta FIS-systeemillä on jotain virkaa. Ja senkin pimputteluun kyllästyy ennen pitkää, kun esim. pesuneste on vähissä, vaikka sitä oikeasti onkin vielä 2 litraa...

          Comment


          • #6
            Minäkin olisin kiinnostunut samasta asiasta. Siis onko ajotietokoneen jälkiasennus helppo homma ja mitä osia tarvitaan?

            Comment


            • #7
              ymmärtääkö joku tästä jotain. Kiinnostais itseäkin jälkiasennus.

              Comment


              • #8
                Erittäin paljon kiinnostaisi myös eli ymmärsikö joku yllä olevan lederhose-kielisen linkin/dokumentin merkityksen vai olisiko jollain jotain muuta tietoa. B6seen onnistuu viiksen vaihdolla ja vag-comista päälle laittamalla, mutta en ole löytänyt mistään tietoa toimisiko B5ssa samalla tapaa vai onnistuisiko esim. mittariston vaihdolla vai vai joku muu, mikä? ratkaisulla.

                Comment


                • #9
                  Mä taas olen miettinyt sitä ScanGauge nimistä laitetta.Siitä ilmeisesti saa ulos vaikka mitä tietoja.Hintaa sillä olis jotain vajaa 200? riippuen mistä hommaa.
                  Onko kellään kokemuksia laitteeesta??

                  Comment


                  • #10
                    Siis pääpiirteissään tarvitaan uusi mittaristo ja antureita piuhoituksineen ja vag-com säätö. Kuvat on tuossa dokussa ihan selvällä suomenkielellä, joten näkee niistä hieman osviittaa siihen mitä tuo anturointi vaatii. Mun mielestä ei ole sitten minkään valtakunnan järkeä ko. hommassa sen hintaan ja työmäärään ja saavutettuun hyötyyn nähden.

                    Comment


                    • #11
                      Saksalta tuo minun silmissä edelleen näyttää, mutta luotan kokeneemman sanaan varsinkin kun toi ScanGauge näytti erittäinkin mielenkiintoiselta, haluisin siis nähdäkin lähinnä sen hetkellisen kulutuksen ja toki keskinopeus ja keskikulutuskin on ihan kivoja. Eli nyt metsästämään sen yhteensopivuutta ja käyttökokemuksia ->

                      PS. Loistavan nopeat vastaukset, kiitän!

                      Comment


                      • #12
                        ;) Arto ei nyt oikein ymmärtänyt.
                        Jos Heikin tekstin lukee tarkkaan, niin siinä yritetään sanoa että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

                        Comment


                        • #13
                          Haha, oikeassa olet vaikkakin minun silmiini kuvatkaan ei ihan "suomeksi" muutu kun ei ole hirveesti tullu kaavio/räjäytyskuvia tutkittua... :P

                          Comment


                          • #14
                            scangauge

                            A6 tdi(130hv) vm 2002 toimii ainakin hyvin! Ostin auton missä ei ollut ajot.konetta kun aattelin ettei sitä tartte,mutta...nyt joutu sitte ostamaan kun parilla sataa sai! Sitten kuulin vielä,että autoa voi jopa säätää tämän kautta riippuen tietysti ottaako auton boksi vastaan tietoa..ohjeita löytyy scangauge.com jos joku rohkea tohtii"virittää" omaa autoa! Tai osaa...

                            Comment

                            Working...
                            X