Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suksipussin irrotus A4 B7:sta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Suksipussin irrotus A4 B7:sta?

Löytyisikö vinkkiä, miten saa irti tehdasasenteisen suksipussin A4:sta? Mitään pikairrotusta siinä ei näytä olevan mutta jollakin tavallahan koko paketti on kasattu, niin täytyyhän se poiskin jotenkin saada, muutenkin kuin puukolla leikkaamalla.

Molemmilla puolilla pussia on tietysti luukut, niin matkustamon kuin takakontinkin puolella. En ole uskaltanut rikkomisen pelossa kokeilla miltä puolelta joku lista lähtisi irti jotta pussikin irtoaisi.

Talvella suksia kuljettaessani totesin pussin erittäin hankalaksi, pelkkä aukko riittäisi minulle. Käytön jälkeen on yhtä tuskaa pakata pussi siten että molemmat luukut mahtuvat kiinni. Sen takia haluaisin pussista eroon, kuitenkaan hajottamatta sitä.

Kysymykseesi en osaa vastata, mutta voin tarjota workaroundia jota itse käytän. Kaadan takapenkistä vasemmanpuoleisen eli pienemmän puolikkaan. Tällöin sukset tulevat etupenkkien välistä niin etteivät haittaa ajamista ja vievät myöskin minimaalisen tilan takakontista. Miinuspuolena se että suksien kannat saattavat vähän ikävästi painaa kartanlukijaa kylkiluiden väliin. Pidemmillä reissuilla sitten boxi katolle.

Comment

Itsekin olen pitkille tavaroille tilaa tarvitessani kääntänyt selkänojan kapeamman puolen koska se on paljon helpompaa kuin suksipussin viikkaaminen takaisin koloonsa. Mutta ajatuksenani olisi hyödyntää selkänojan luukkua kun kerran sellaisen olen autooni tilannut. Valitettavasti luukkua ei saanut ilman suksipussia, mikä olisi ollut toiveeni. Sentään muissa malleissa läpilastausmahdollisuus on tilattavissa myös ilman suksipussia...

Nyt kun sport edition -malleja alkaa varmaankin olla jo liikenteessä ja siinähän suksipussi kuuluu varustepakettiin, olettaisin, että joku keksii miten pussi irtautuu rikkomatta paikkoja. Vinkkejä siis kaipailen.

Comment

Kiitos lensues linkistä http://www.veengrond.com/auto/audi.php

Sieltä löytyvillä ohjeilla sain suksipussin irti. Ja saan varmasti tarvittaessa takaisinkin...
        Oleellisin asia oli että missään piilossa ei ollut ruuveja, mikä olisi voinut aiheuttaa sen, että kehyksiä irti repiessä joku paikka olisi hajonnut.

Comment

Working...
        X