Pesas vkl konehuonetta ja kaksipäivää sen jälkeen alkoi esiintymään outoa ongelmaa. Koneen pesun jälkeen vaihto nokkahihnan, vesipumpun ja hieman kireämmän nokka-akselin.
Ensin syttyi himmeästi muutamaksi sekunniksi kaksi kertaa 100 km ajon aikana öljynpainevalo, summeri ei soinut. Reilun tunnin pysähdyksen jälkeen startin älkeen lämmöt nousi tappiin (pikku pisteiden väliin), äkkiä parkkiin ja tutkimaan tilannetta. Jumpperilla flekti pyörimään väkisin ja lämppäri täysille, ei alentanut lämpöä yhtään. Lopulta kokeilin avata paisuntasäiliön ja törkkäsin sormen hieman kättä lämpösenpään veteen. Pienen ajon ja paikallaan käytön jälkeen lähti flekti normaalisti pyörimään.
Tänä aamuna töihin ajaessa öljynpainevalo syttyi taas (ei summeria) mutta mittari näytti paineiksi 5 baaria kuten normaalisti. Lämmöt oli 'tapissa' heti startin jälkeen.
Mahdollisia syitä? Vaikuttaisi sähkövialta... mutta mistä etsiä.. Vai kämmäsikö jossain huolella...
Ensin syttyi himmeästi muutamaksi sekunniksi kaksi kertaa 100 km ajon aikana öljynpainevalo, summeri ei soinut. Reilun tunnin pysähdyksen jälkeen startin älkeen lämmöt nousi tappiin (pikku pisteiden väliin), äkkiä parkkiin ja tutkimaan tilannetta. Jumpperilla flekti pyörimään väkisin ja lämppäri täysille, ei alentanut lämpöä yhtään. Lopulta kokeilin avata paisuntasäiliön ja törkkäsin sormen hieman kättä lämpösenpään veteen. Pienen ajon ja paikallaan käytön jälkeen lähti flekti normaalisti pyörimään.
Tänä aamuna töihin ajaessa öljynpainevalo syttyi taas (ei summeria) mutta mittari näytti paineiksi 5 baaria kuten normaalisti. Lämmöt oli 'tapissa' heti startin jälkeen.
Mahdollisia syitä? Vaikuttaisi sähkövialta... mutta mistä etsiä.. Vai kämmäsikö jossain huolella...
Comment