Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kattoluukun kytkin (esivalinta vs. tavallinen)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kattoluukun kytkin (esivalinta vs. tavallinen)

Olisi tyrkyllä tuo kattoluukun avausnapin ympäristön paneeli, joka mulla on kiinnikkeiltään aikas huonossa hapessa (ei taho pysyä paikoillaan), saksan-jürgen on hajottanut osan niistä kiinnityskynsistä.

Kysymys kuuluu: Uusi tarjokas on se malli, jossa esivalinta avaukselle ja mulla tuo vanha sitä namibia-mallia, jossa vain se liukukytkin. Tietääkö joku voiko noita vaihtaa ristiin? Toimiiko jopa se hieno esivalintaominaisuus (vaatiiko esim. jonkun releen, jota mulla ei ole) vai toimiiko ollenkaan?

Marmoritiskillä alkuperäinen maksaa sitten taas sen verran, että nyt autossa oleva, vähän huonomminkin paikallaanpysyvä paneli, on ihan hyvä...

Yhteensopivuuteen en osaa sanoa mutta siihen paneeliin saa varaosana uudet <kiinnityskynnet>.

4A0 867 529A, 25?.

Comment

No perskule! Eipä tuota ole itse ymmärtänyt kysyä, eikä tietysti marmoritiskillä kukaan kertonut...
      Vielä kun selviää tuo esivalintahässäkän toimiminen (siis jollei toimi suoraan heittämällä), niin lukitaan vastaus...

Comment

Onneton viritys mielestäni! Design by susi!
        Omasta 80:sesta oli kynnet samoin rikki. Ja katsos, myös katon paneeliaukon reunat pehmenneet!
        Uudet kynnet ja niin se paneeli vaan räpsähti roikkumaan Ruuhimäen tiellä!

Viritykseen piti lisätä varovasti himpan rakennusliimaa kulmiin, niin jo pysyi ja pysyy vissiin edelleen. Diilerillä ehdottivat kaikenlaisten peltiliuskojen virittelemistä sisäosiin ja eikun pienil ruuveil kiinne. Sitten se vasta olisikin siistin näköinen?!

Comment

Sähkökäppyröissä preselect-luuukku näyttää kyllä aika erilaiselta kuin tilttiaukko, tokko rokkaa kytkinpaneelit ristiin.

<Tilt-Slide luukku>
          <Preselect-luukku>

Comment

Working...
          X