Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 sähköisesti kääntyvät peilit ja niiden logiikka

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C5 sähköisesti kääntyvät peilit ja niiden logiikka

Päivitin sisarmalliin eli 3BG Passattiin sähköisesti kääntyvät peilit, johtosarjassa näkyi olevan valmiiksi jo oikea määrä johtoja ja kääntönupin vaihdoin myös ja sieltäkin vielä menee informaatio mukavuusboksille asti että peilien kääntö on aktivoitu. Mitään vaan ei tapahdu lukittaessa ovia tai avattaessa. Minkälainen logiikka noissa peileissä on (tai pitäisi olla?)

Te, keneltä tuollaiset turhakkeet löytyy, voisitteko valaista asiaa?

Minun -00 vuotisessa ässässä ei käänny sisään kuin erikseen peilien kytkimestä käskemällä. En tiedä onko (puuttuva) ominaisuus vai vika. Jossain autossa olen nähnyt miten kääntyy apukuskin peili alaspäin kun kytkee pakin jos peilien säädin on jätetty osoittamaan oikean puolen peiliin, mutta en nyt muista oliko kyseessä C5 vai joku muu. Keskuslukon mukana kääntyviä en ole C5:ssa tavannut, Passatista ei ole kokemusta.

Comment

Kytkin kääntöasennossakaan ei tapahdu siis mitään.

Comment

Omassakin vm. 98 A6:ssa kääntyy sisään kun peilienohjausnanikan kääntää siihen asentoon. Tosin vain apukuskin puoli toimii.

Comment

Tuo peruutusasento täytyy luonnolisesti opettaa pakki päällä, että pakittaessa osaa käätyä oikeaan asentoon.

Comment

Mites tuo opetus tapahtuu?

Comment

Voisitteko te, joilta tuo kääntö löytyy, kurkata VCDS:llä että mitä sieltä mukavuusboksin mittalohkoista löytyy. Mulla on tän näköinen ruutu ja epäilyttää vähän tuo kolmannen ruudun tyhjä boksi...

Comment

Ei minulla ainakaan peilit käänny kun ovet lukitaan, ainoastaan kun käännetään sisältä katkasijasta.

Comment

Working...
                X