Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 -01 + audin alkup. radio/cd

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A6 -01 + audin alkup. radio/cd

Jep, nyt tarttis apua radioitten kans. Tällä hetkellä autossa on blaukkarin säälittävä yhden cd:n soitin. Ja haluaisin vaalia "tyyliä" joten mielelläni vaihtaisin aludin alkuperäisen tilalle. Miten on onko kellään kokemusta/tietoa mitä siihen keskikonsoliin saa helposti tungettua, Concert 1, concert 2 vai peräti symphony???

Autossa näyttäis olevan "yhtä puuta" ilmastoinnin napppulat ja takalasinlämmitys napit eli mahtaako olla ainakin symphonylle liian pieni tila??

No tässä muutama kyssäri jotta päästään asiassa alkuun!

Olen erittäin kiitollinen eteenpäin vievistä vastauksista/kuvista ym!

T.

JuhaV.

No eikös siinä mankelin kohdalla pitäis olla tila Concert I soittimelle. Varmaan ton tarvikemankan kera siihen on laitettu "levikepalat", jotka sopeuttaa sen tarvikemankan sopivan levyiseksi.
    Eli mankka pois, Concert I tilalle ja boksi takakonttiin.
    Olen yhtä mieltä kanssasi tuon tyylin vaalimisen kanssa, siksi itsellä vaihtui Chorus kasettipeli Concert kasetiksi + boksiksi jolla voi CD:tä pyörittää. Ainoa oikea ratkaisu Audiin :)

Comment

Jep, epäilinkin että tuo concert 1 olis paras vaihtoehto. Se cd-boksi on hyvä ratkaisu, soittaa poltetutkin JOS sattuu tulemaan sellasia levyjä eteen:)

Edelliseen audiin laitoin sellasen!

Ei muuta kuin ebayta penkomaan! Mahtaakohan ne kaikki boksit ymmärtää concert 1:stä? Vai pitää leikkiä sarjanumeroitten kans?

JuhaV.

Comment

Jos haluaa 2dinin mankan eli esim navi+:n niin tuossakin taitaa olla silloin eri keskikonsoli. Paljon työtä siis.

Comment

Mulla ei ole ollut ongelmia poltettujen kanssa ollenkaan, vai onko sitten sattunut sopivia levyjä koko ajan.
          Kannattaa sitten olla tarkkana sen soittimen kanssa. Niitä on nimittäin ainakin kahta eri leveyttä. Itse ostin ebaysta vahingossa A3:ssa olleen soittimen ja sehän oli perhana leveämpi kuin A6:n soittimen paikka. Onneksi noiden soittimien etupaneelit on tehty ikään kuin samasta muotista, takapuolella meni selvät rajat mistä tulee katkaista, jos haluaa siitä A6 kokoisen soittimen.
          Palat päästä pois ja vähän hiontaa, niin soitin meni A6:een :)

Boksien yhteensopivuuteen en osaa vastata, mutta kuvittelisin niiden ymmärtävän Concert I soitinta joissa on liitinjohto yhteensopivaa mallia.

Comment

Myös A4:n (2002) Concert on jotenkin erilainen etupaneelista, ja on/off painanta on erilainen, A4:ssa pieni painallus, A6:ssa (2002) nappula tekee pidemmän matkan ja menee pohjaan sammutettaessa.

Comment

Minulla on kanssa Chorus kasettisoitin autossa. Saako tuota siis CD mallina, vai pitääkö se vaihtaa siihen consertiin ja sopiiko se siis suoraan. Paljonkohan tollainen oikein maksaisi?

Comment

Chorus II taitaa olla CD-malli, vai oliko se malli joka on kasetti mutta sillä voi jo ohjata boksia??? Concert I on myös kasettipeli mutta se ohjaa boksia. Laittaa Concert I:n ja boksin. Ainakin bokseja saa jopa uutena Saksasta (melko kallis kylläkin), soittimista en muista.
                Ei jaksa muistaa mitä oma setti maksoi mutta johonkin 200-400e väliin saat varmasti ebaysta toimivan setin.

Comment

Juu pitänee kattella tuolta Ebaysta. Merkkiliikkeessä kun kysäisin ohimennen, niin muistelivat boksin hinnaksi jotain 500?! Mielestäni aikamoista rahastusta...

Comment

Mitenkähän on, jos vaihdan profiilin A6:een tavan jenkkakoneen paikalle esim. Concert II:n, niin pitääkö tuolle laitteelle olla jotain koodeja tms. jolla laitteen saa toimimaan. Olen kattellu Ebaysta Concert II -soittimia ja jotkut ilmoittavat mukana seuraavan jonkin tunnuskoodin.

Vaihto on sinänsä houkutteleva, sopisi tuo Concert II paremmin "tyyliin" kuin "tarvikeblaukkari".

Comment

Tunnuskoodi tarvitaan jotta sen saa pelittään. Niissä on varkaita häirittemässä koodisysteemi. Harmi vaan kun varkaita ei orggisradiot kiinnosta :)

Tuo näpytellään ainaku virta katoo mankalta kuten akun vaihdossa.

Comment

Just, tongin "ominpäin" nettiä ja löysinkin jutun jossa aihetta käsitellään. Profiilin Audissa on CAN-väylä ja jos autossa on ollut alunperinkin Concert II, niin soitin kyllä tunnistaa olevansa oikeassa autossa, vaikka välillä kävisikin akun kaapelit irti. Jos nyt sitten autooni laittaisin Concert II:n eri autosta, niin tarvitan tuo Safety Code, jolla soitin saadaan toimimaan. Tämän jälkeen soitin taas tunnistaa olevansa oikeassa autossa. Tapauksessa, jossa autoon asennetaan jälkeenpäin Concert II, pyydetään ottamaan yhteyttä paikalliseen Audi diileriin koodin saamiseksi. Näinköhän paikalliset Audi diilerit ovat halukkaita koodia metsästämään....Epäilempä moista.

Mutta jos nyt tilaas Ebaysta ko. värkin ja Safety Codea ei tulekaan mukana, niin silloinhan minulla on parinsadan euron laite käsissä, jolla en siis tee mitään ilman tuota koodia ja jollain "pitkäkyntisellä" taas saman verran enemmän rahaa taskussa.

Comment

Näinköhän paikalliset Audi diilerit ovat halukkaita koodia metsästämään....Epäilempä moista.
                          Muistaakseni muutaman kympin korvausta vastaan ovat halukkaita sitä tehtaalta kyselemään.

Comment

Muistaakseni muutaman kympin korvausta vastaan ovat halukkaita sitä tehtaalta kyselemään.
                            65 euroa riistivät kun koodin selvittivät minulle pari viikko sitten. No, pakkohan se oli maksaa.

-izmo-

Comment

Working...
                            X