Onko kenelläkään kokemusta missä vika kun A4 (B5 facelift, vm.2000) kuskin oven sisäkahva on löysä? Siis oven sisäkahva toimii mutta lonksuu hieman paikallaan ja saattaa jäädä välillä ulos/auki. Oven saa toki auki ja kiinni mutta vian voisi korjata jos voi helposti itse fiksata. Onko kahvassa sisällä joku jousi joka on vaan kuoleentunut/paskana vai meneekö koko sisäkahva uusiksi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 kuskin oven sisäkahva löysä ...
Collapse
X
-
Ei se kahva taida varsinaisesti käteen jäädä. Sieltä sisältä on pieni jousi tosiaan poikki. Omassani on nyt ainakin edellisen omistajan ja itseni aikana tuo jousi ollut poikki, autolla ajeltu hieman alle 198tkm ja ei ainakaan vielä kahva ole kädessä.
Jos joku keksii mistä tuollaisen jousen saa niin voisiko ystävällisesti ilmoitella minullekin.
Comment
-
8327
Lonksui
Sama vika oli mulla. Myös takaluukun kahva oli jotenkin löystynyt, että ei auennut kuin kahdella kädellä. Huollossa laittoivat samalla. Väittivät ainakin oven osalta kiristäneensä jotain. Eivät ainakaan mistään jousen vaihdosta puhuneet.
Comment
-
Onko jollain uutta tietoa saako tuota pelkkää jousta jostain tai olisiko jollain ylimääräisenä. Eilen kuulu naksahdus/paukahdus/rusahdus ja kahva löystyi. Ajattelin että ei toimi enää kahva ollenkaan (100:en ovenkahvojen kanssa eläneenä;D), mutta toimii...löysä kuitenkin on ja mieli tekisi korjata.
Comment
-
Samaa vikaa täällä. Ei se kahva käteen jää ellet nyt raivoissaan mee sitä repimään. Mulla oli tuo jousi vähän aikaan tallessa mutta nakkasin mäkeen...
Pitääköhän tuossa ostaa koko perkeleen ovipahvi, sähköineen ja mekanismeineen, että saa tuon jousen? :)
Edit: Onko kukaan kysellyt hajottamoilta tuota koko mekanismia?
Comment
-
Minulla piti olla kuva tuosta jousesta, mutta en löytänyt sitä mistään.
Minullahan kävi niin että se jousi meni poikki siten ettei sitä saanut enää vastaamaan sinne loveen, meni siitä suoran osuudelta aivan "kelan" juuresta poikki.
Korvasin tuon jousen ihan tavallisella jousella. Hieman erilailla se tietenkin piti sinne laittaa, mitään ei kuitenkaan tarvinnut rikkoa/muuttaa ja toimi vuosia. Tästäkin minulla piti olla kuva, mutta eipä sitäkään tietenkään löytynyt.
Autoa ei enää minulla ole, joten nykytilaa en tiedä.
Comment
Comment