Viimeiseen lomapäivään jäi laitto - saisko vinkin mistä päin autosta mahtaa löytyä "lämmityslaitteen puhaltimen esivastus" ? C4/100-korinen S4, manuaalilämppärillä ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4 - C4/100, lämmityslaitteen esivastuksen sijainti
Collapse
X
-
UrS4 - C4/100, lämmityslaitteen esivastuksen sijainti
Jep. kiitos vinkistä mutta....Ongelmana siis kun puhaltimen moottori alkoi hiipuun helteissä, toimi viimein vain täysillä ja sitten pimeni kokonaan. Puhallin pyörii kun sen ohjaukset ohittaa ja on siis ok.
Puhallinmoottorin päällä konehuoneessa on punainen "esivastus tai "Vorwiderstände"", mutta en tarkoita sitä vaan varsinaista lämmityslaitteen "esivastusta", ns. "siiliä" jonka sijaintia metsästän ettei tarvis koko masiinaa purkaa..Nää termit on vähän mitä on kun korjausoppaat on väärällä kielellä..
Comment
-
-
Mikä varaosanumero siinä osassa on ?
Jos sulla on tavallinen lämmityslaite kiinteillä puhallinnopeuksilla niin tuskin siinä monimutkaista säädintä tarvitaan väliin vaan ihan vastukset. Silloin paketti sijaitsee konehuoneen puolella, kohdassa nro 4 tuossa Karin linkittämässä ekassa kuvassa, muita komponentteja kytkennässä ei ole puhaltimen ja katkaisijan välillä.
Comment
-
UrS4 - C4/100, lämmityslaitteen esivastuksen sijainti
Kiitos taas vinkeistä.
Niin, vakiopuhallin se on kiinteillä (4) nopeuksilla. Puhaltimen vaivaan myytiin "esivastus" nrolla 9033-1127. Liekö sitten se puhaltimen säätäjä vai antivatko väärän osan ? Kaksi johtoliitintä ja tommoinen röökiaskin kokoinen vastus, muovipohjaan tehty, kannellinen. Monessa muussa merkissä vastaava sijaitsee kabiinin puolella....mutta kun ei viitsis repiä kaikkia muoveja auki...
Comment
-
UrS4 - C4/100, lämmityslaitteen esivastuksen sijainti/puhall
No niin, kiitokset vinkeistä keskusteluun osallistuneille tähän probleemaan, puhallin pelittää taas. Eli sain kuin sainkin tarvikkeesta väärän varaosan (esivastuksen), sitten hain VW-autosta oikean, mutta puhallin ei pelittänyt muutakuin ohjaukset ohittamalla. Suurehkon työmäärän jälkeen löytyi kosketushäiriö eli liitin irti koetaulun sisältä. Massiivisten poppikoneasennusten jäljiltä kaiketi....
Comment
Comment