Tullut tuota vm. 2007 mk2 3.2 TT:tä ulkoilutettua radalla nyt muutamaan kertaan, Ahvenistolla ja Botniaringilla. Autostahan saa normaalisti kaksivaiheisena kytkettyä ESP:n pois toiminnasta (ensin luistonesto ja sitten esp jos pitää nappia pitkään pohjassa) mutta se ESP pirulainen ei pysy todellisuudessa poissa. Ahvenistolla se potkii itseään suolenkin syheröissä päälle ihmeellisissä tilanteissa (luistoneston valo mittaristossa vilkkuen vaikka pitäisi olla pois), Botnialla ei niinkään usein mutta muutaman kerran viime viikonloppuna sain moisen tilanteen aikaan. Toisaalta loppupäivän sadekelissä sain muutaman sivuluisunkin suoritettua luokkaa 80kmh nopeudessa eikä se ESP järjestelmää kiinnostanut.
Eli asian ytimeen, onko tuo ESP koodattavissa VCDS:llä siihen muotoon että se pysyy poissa sitten kun sen on kytkenyt pois? Jos tämä ei onnistu onko mahdollista koodata ESP:tä kokonaan ulos autosta sillä kaavalla että palauttaa sen sitten takaisin toimintaan kun palataan katuliikenteeseen (itse koodauksien muuttaminen kyllä tuttua kaikin puolin, en ole vaan asian tiimoilta vielä VCDS autoon kytkenyt).
Eli asian ytimeen, onko tuo ESP koodattavissa VCDS:llä siihen muotoon että se pysyy poissa sitten kun sen on kytkenyt pois? Jos tämä ei onnistu onko mahdollista koodata ESP:tä kokonaan ulos autosta sillä kaavalla että palauttaa sen sitten takaisin toimintaan kun palataan katuliikenteeseen (itse koodauksien muuttaminen kyllä tuttua kaikin puolin, en ole vaan asian tiimoilta vielä VCDS autoon kytkenyt).