Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mittarivalot pimeänä audi 80:ssa.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

mittarivalot pimeänä audi 80:ssa.

Minulla on audi 80 vm.-86. Mittariston valot ovat pimeänä. Sulakkeet ovat ok. Ikävä näin pimeillä ajella, kun ei näy lukemat. Jonkin aikaa sitten valot olivat alkaneet toimimaan "itsestään". Mutta nyt taas kaput. Missä vika?

Kiitoksia etukäteen :)

Kirkkauden säätö täysille ei auta? Himmen voip olla rikki tahi mittariston piirilevy poikki.

Comment

mulla oli sama ongelma tossa 90q... eli sieltä on piirilevy poikki... ei muutakuin mittaristo auki ja asia tarkistamaan...

Comment

Onko kyseessä kantti- vai sämpylämalli? T89:ssä eli uudemmassa on aika nopea homma ottaa tuo mittaristo irti ja tutkia. Vanhemmassa ilmeisesti vähän työläämpi. Ei omaa kokemusta moisesta, mutta kuulopuheita.

Comment

Mulla oli sama vika kuukausi sitten. Lampun kannat oli liian hennosti kiinni. Vähän rautalankaa ja kuminauhaa (esim. polkupyörän sisäkumista leikattuna) ja ne laittaa puristamaan lamppua niin toimii. Mittariston kopan sivuilla on reiät, joissa feikki tuuletusreiät. Ne kun ottaa pois niin näkee ne mittarilamppujen kannat.

Se mittaristokoppa lähtee helposti irti kun ottaa aluksi kehyksen irti ja sit taivuttaa koppaa sivulle päin ja nostaa ylös.

Comment

jos autossasi on himmennin kytkin mittarivaloille,niin otappa se auki ja tarkista,onko siellä hapettumia.näin oli omassa -85 mallin audissani.

Comment

Working...
            X