Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vilkun rele naputtaa kokoajan!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Vilkun rele naputtaa kokoajan!

Pörhöllä käskivät vaihtaa koko vilkun viiksen on kuulemma jotku käret kuluneet...mut voisko olla vain joku kosketus häiriö?..välissä naputus häviää.

Veikkaisin hätävilkun kytkintä koska rele taitaa sijaita siellä, muillakin on ongelmia ko. jutun kanssa ollut. Search saattaa palvella.... tai sitten ei.

Comment

kytkin on kunnossa...vaihdoin uuden mut ei auttanu.

Comment

Kyllä niissä "viiksissäkin" on ollut ongelmia niin audeissa kuin volkkareissakin ajan saatossa.

Kaverilla alkoi nousemaan golfista viiksien takaa savu.

Korjasi itse: puhdisti pinnat ja tinasi vähäsen ja poisti oikosulut viiksien juotoksista ja tuli hyvä.

Jos taitoa löytyy niin suosittelen ensin tarkistamaan itse mikä vika viiksissä voisi olla ja pystyykö korjaamaan ennen kuin ostaa uutta viikseä. Muistaakseni aika kalliita nuo viikset.

Mutta jos ei oo rahasta niin tarkka niin ostelee uusia osia ja vaikka vaihdattaa korjaamolla.

Comment

Kyllä niissä "viiksissäkin" on ollut ongelmia niin audeissa kuin volkkareissakin ajan saatossa.

Kaverilla alkoi nousemaan golfista viiksien takaa savu.

Korjasi itse: puhdisti pinnat ja tinasi vähäsen ja poisti oikosulut viiksien juotoksista ja tuli hyvä.

Jos taitoa löytyy niin suosittelen ensin tarkistamaan itse mikä vika viiksissä voisi olla ja pystyykö korjaamaan ennen kuin ostaa uutta viikseä. Muistaakseni aika kalliita nuo viikset.

Mutta jos ei oo rahasta niin tarkka niin ostelee uusia osia ja vaikka vaihdattaa korjaamolla.

Comment

Puhdistuksen jälkeen taas toimii!!!

Comment

Puhdistuksen jälkeen taas toimii!!!

Comment

Working...
              X