Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ilmastointi ei toimi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ilmastointi ei toimi

mikähän mahtaa olla vikana ko ilmastointi ei lähde päälle.lumihiutaaleen kuva ilmestyynäyttöön,mutta rele ie naksaha iekä kompura lähde päälle.ohjainyksikkö muutenki sekoilee välillä menee jumiin.pitää käyttää akunkenkä irti sit taas pelaa jonkiaikaa.ei näytä vikakoodeja.oiskohan se sökö ja mistä niitä saa?

kun painaa nappeja sisäkierto ja yläpuhallus yhtäaikaa saa näyttöön diagnostiikkaa ja siitä sitten kun painaa sisäkiertoa vielä kerran menee vikakoodilistaan jossa lukee 0.00 jos vikoja ei ole niin silloin ongelma on todennäköisesti kylmäaineen määrässä tai lähinnä sen puutteessa eli mars kylmähuoltoon jossa voivat tarkistaa kylmäaineenmäärän ja tarvittaessa täyttää sen jos ei hirveästi vuotoja ole.tosin jos ohjainyksikkö sekoilee muutenkin on se todennäköisesti syypää ongelmiin.

Voi *ittu että on hankalaa edes leikillään kirjoittaa tuolla tavalla... HAKU ja kenttään vaikea sana ILMASTOINTI niin tuloksena on n+n vastausta joissa n+n käsittelee juuri vanhempia laitteita ja niiden diagnosointia.Esimerkiksi

Comment

Ei todellakaan liity aiheeseen mutta nyt on pakko:
      Mihin ihmeeseen ne isot kirjaimet ja välimerkit on kadonneet niin monesta näppäimistöstä nykyisin ? Samaan ilmiöön törmää muillakin foorumeilla.

Sami kertoikin jo todennäköisimmät vikakohteet.

Comment

Vika vaikuttaa samalta kuin minulla on päällä tällä hetkellä. Ilmastoinnin ohjausyksikön ohjaus releelle (kompuran) ei toimi. Ilmaisesti mikropiiri vialla. Koodin 01 sisältö 0.0 kertoo, että kaikki on kunnossa ja silloin ohajusyksikön pitäsi kytkeä ohjaus kompuran releelle. Tietenkin rele saattaa olla viallinen.

Itse olen väliaikaisesti korvannut toiminnan manuaali kytkimellä, jolla ohitan releen. Vaihdan myöhemmin jahka ennätän viallisen piirin ohjausyksikköstä uuteen.

Comment

Working...
        X