Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 vikakoodien nollaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

C4 vikakoodien nollaus

Tuli huollettua nuo läppämoottorit, mutta ilmastointilaitteen näyttö näyttelee edelleen mitä ihmeellisempiä vikakoodeja. Mitenkäs nuo saa nollattua?

Koodaus

Semoisessa firmassa missä on koodauslaitteet esim.Boch car service ketjun firmoissa tai merkkiliikkeessä.

Comment

Nollaus kotikonstein

Itse otin akunkengät irti. Muutama minuutti ei tuntunut vielä nollaavan ilmastoinnin vikakoodeja, mutta n, 2 tuntia jo nollasi systeemin. Tosin siinä nollautuu myös ajotietokoneen keräämä data, esim. keskimääräinen polttoaineen kulutus. Samoin radioon tallennetut asemapaikat nollautuvat.

Comment

Anna ajan kulua. Ne kliman vikakoodit nollautuvat itsestään kun autossa käy virrat pois joitakin (olisko ollut 10-20) kertoja. Ainakin mulla hävisivät itsestään puhaltimen moottorin vaihdon jälkeen.

Comment

Eikö tää GM-ilmastointi nollaa aina ittensä virtojen katketessa? En tiedä mistä tämä "vika" johtuu mut niin kauan ku mulla sisäpuhallin on hiljaa vikakoodi näyttää "00". Heti ku puhallin hörähtää niin tulee "09" eli temperature sender g62, open circuit. Mahtaako olla anturi sökö vai löytyykö vika mittariston päästä? Lämpömittari ei nimittäin aina toimi.

Comment

Close circuit tarkoittaa oikosulkua ja open circuit sen vastakohtaa, eli sydeemissä ei ole (tarpeeksi)resistanssia <= johdot huonossa kunnossa, anturi sökö tai mahdollisesti kontaktihäiriöitä. Näin ainakin maalaisjärjellä.

Comment

Täytyypä tarkkailla häviävätkö nuo tosiaan ajan kanssa... Kaverin WMB:n diagnostiikka nollaa ainakin koodit kun autoa on startattu 60 kertaa ilman vikoja.

Comment

Working...
              X