Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastoinnin jälkiasennus. Onko kukaan?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ilmastoinnin jälkiasennus. Onko kukaan?

Olisi kiva AUDI 200 ostohaarukassa, mutta kun siinä ei ole ilmastointia.
    Onko kukaan laittanut ko. autoon?
    Volvoon ja Subaruun menee ihan pulttaa kiinni periaatteella ja niitä on tullut laitettuakin.
    Onkohan Audissa esim. piuhat valmiina?

Eipä ole mitään valmiina. Helpoimmalla pääset tässä vaiheessa kun etsit sellaisen, jossa on ilmastointi. Vaikka rikkinäinenkin. Helpompi homma kuitenkin korjata kuin lisätä.

Comment

A4:seen laitoin ilmastoinnin itse.Hommaahan siinä oli mutta ei kuulu enää rutinaa takapenkiltä.
      Enivei jos siihen löytyy edes sarjoja niin se luulisi olevan asennettavissa kyllä.Se on suhteellisen yksinkertainen keksintö kuitenkin.
      A4:ssa oli kyllä sellainen pointti että kaikki osat meni kuin nenä päähän eikä niinkuin nyrkki p#%&¤#seen niinkuin yleensä luullaan ja sisustastakin joutui vaan irrottamaan hanskalokeron pahimmillaan sekä ratin alus muovin.Alkuperäisiä sähköjä ei joutunut sotkemaan ollenkaan ja kaikki otettiin virtalukolta eli tässä tapauksessa nelkussa on sellainen nastahässäkkä ratin alta josta kaikki sai.Luulen että suurin ongelma on laitteen saatavuus, tuo kun ei ole enää uusi auto.Purkuosan jos löydät ja senkin ehjän.Osia siitäkin varmaan kannattaa uusia kuitenkin.

Comment

Teukka:

Mistä ostit jälkasennussetin ja minkä hintainen se oli?
        Itsekin olen miettinyt asentamista profiilin autoon...

Comment

Tuossa on juttua aiheesta kun se mulla oli ajankohtainen.Sain siis omasta duunista henkilökuntahintaan.Kannattaa vaan soitella ja kysellä ympäriinsä tarjouksia.
          Hinta aiemmin kysellessä muualta vaihteli 1600-2000e.
          Mulla on tuo Alex-original ja se on Diaviaa halvempi ja mun mielestä myös helpompi asentaa(luin myös Diavian asennusohjeet)
          http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...738&highlight=

Comment

Working...
          X