Mitenköhän onnistuu 2din soittimen asennus b7 audiin?joutuis vähän raivata tilaa sille.Ilmastointilaitteen pitäisi pudottaa alemmas että tarvittava tila tulisi.Onko kukaan tehnyt vastaavanlaista mulkkausta?Pitääkö ilmastointilaitteelle hommata uusi paneeli?Onko helppo homma kyseinen projekti?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AUDI A4(B7) 2din soittimen asennus
Collapse
X
-
jehu79Avainsanat: Ei mitään
-
jehu79
Se huono puoli on että jos tilaan ebaystä niin taitaa tulla postissa joitan muuta kun kehykset kun en osaa kyseistä kieltä.Mahtaakohan suomesta löytyä osia?
-
Tälläistä tänään tarjolla...
Edit: Ei löytynyt Suomi eikä Viro hintaa ko. kapistukselle, viitteenä voi varmaan pitää B5 koppasen Suomi hintaa 370 ?! Niin ja eBayn myyjällä on myös huutokauppa käynnissä samanlaisesta tuotteesta, voipi saada edullisemmin sitä kautta.
Comment
-
Tässä toinen paikka
http://www.autosound24.de/pd901040877.htm?categoryId=23
Tarvitset myös toisenlaisen keskikonsolin tai sitten teet kuten minä, että näytät alkuperäiselle hiukan sahaa ja puukkoa.
Comment
-
jehu79
joo sitä oon aatellut että jos käyttäis sitä puukkoa ja sahaa.Onko sitä runkoa helppo muokata 2din soittimelle sopivaksi?Ilmastoinnin paneelia on varmasti helpompi veistää sopivan kokoiseksi?
Comment
-
jehu79
Mistä sait tilattua sen yksikön?Oliko arvokas?Soitin Käyttöautolle ja sain hinnat selville, yksikkö maksaa 900 euroa!(sanoivat ettei saa tilattua pelkkää etulevyä) ja 2din kehikko maksaa 159 euroa?taidan ottaa pian sahan käteen ja sahata etulevystä ylimääräiset pois, tulee ainakin halvemmaksi.
Comment
-
http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ighlight=2-din
Itse olen käyttänyt tuota http://www.f1computers.f9.co.uk/Down...%20in%20A4.pdf
Sahattavaa on ilmastoinnin paneeli+alumiinilista, tuhkakupin takana oleva suojalärpäke sekä itse keskikonsoli.
1-din kehikko on kädessä tunnin äheltämisen jälkeen. Noin neljä-viisi tuntia ennen kuin auto on taas ajokuntoinen. Siihen vielä pari tuntia sähkötyötä (CAN-väylä, K-linja, GPS-antenni jne asennus).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viestiOsta 2-din kehikko. Loput menee rälläkällä.
Eli verhoilumuoveista ja ilmastoinnin paneelista joutuu leikkelemään, että saa mahtumaan.
Oon noita muutaman tehny, mutta joku muu tais kirjottaa juttua modauksesta. Kokeile jos haku löytää.
Imastoinnin paneelin pystyy hiomaan, kun mallaa vaikka jäykällä pahvilla ja leikkaa sitä apuna käyttäen paneelista oikein mallisen. Itse en tyhmyyttäni ottanut ollenkaan kuvia kyseisestä projektista, mutta valmiista projektista voin kuvan laittaa jos jotakin kiinnostaa nähdä!
Comment
-
Silloin jos on aikeena palauttaa ennalleen, niin kannattee ostaa oikean kokoinen paneeli. Toki projektin hinta nousee moninkertaiseksi. Eikä nuo perus 2-Dinin soittimet järkyttävissä hinnoissa ole. Kuvan voin laittaa kunhan kerkeän käydä nappaamassa.
Comment
-
Vieras
IMO turha miettiä ennalleen palauttamista - itse en ainakaan keksi yhtä ainoata syytä miksi niin haluaisi tehdä. Jos aikoo ostaa samanlaisen auton ja siirtää rammarin siihen, voi myytävään autoon laittaa esim. Concert III:n joita saa varsin edullisesti nykyisin...
Hyvin tehtynä 1DIN -> 2DIN konversio on mahdoton erottaa alkuperäisestä. Ja toki jos haluaa hifistellä ja polttaa rahaa, voi vaihtaa kaikki osat ja jättää dremelöinnin tekemättä.
Kuva liitteenä. Minulla vaihdettu vain kehikko, muut muutokset dremelöimällä. Tuhkiksen olisi ehkä voinut vaihtaa 2DIN malliin, mutta eipä ole minua häirinnyt.
Comment
-
Itsellä ei ainakaan toiminnassa ollut mitään ihmeellistä. Ei ota kiinni mihinkään ja aukeaa normaalisti. Tuossahan ei tarvi muokata mitään muuta kuin tuhkiksen taakse tulevaa ja piiloon jäävää peitelevyä takareunastaan.
Comment
Comment