Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ikkuna ei nouse ylös kunnolla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ikkuna ei nouse ylös kunnolla

Eli vika olisi seuraava

Pelkääjän ikkuna on nyt alkanut temppuilemaan ihan kunnolla. Alas se menee ihan vaivattomasti mutta ylös ei yhtään. Välillä pitää antaa auttavaa kättä nostossa. Moottori on kunnossa se on testattu. Voiko johtua vaijereista? Auto siis a6 98-

Todennäköisesti ne muoviohjaimet. Hae marmorilta uudet, ei paljon maksa. Tuossa video niiden vaihtamiseksi

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=9UP1Rn7Wj3s[/ame]

Itse vaihdoin tuon mukaan, ei ole vaikea homma.

Comment

Kiitos vastauksesta pitää tutkia enemmän kunhan kerkeää:)

Comment

Helppo homma. Hyvä video. Ohjurit 14e/2kpl marmorilta. Ja kuntoon tuli!

Comment

Mä jouduin hiomaan noista uusista ohjureista nystyrän pois jotta menivät paikalleen kuten kuuluu. En keksinyt muuta selitystä kuin sen, että minulla on alkupään C5 ja design on hieman muuttunut uudemmissa joihin nämä korjausosat on tarkoitettu.

Comment

Ainakin alkupään C5 -98:siin saa ihan tuosta vaan.

Comment

Ei kellään sattuis olemaan noiden ohjureiden osanumeroa? Aattelin käydä kysäsee ja pääsis helpommalla jos ois osanumero suoraan antaa.

Edit: Taisinki jo löytää: 4B0 837 463 B

Comment

Tuosta vielä hiukan edullisemmin http://www.skruvat.fi/Glidsko-fonsterhiss-P202706.aspx

Comment

En laittaisi tuota tarviketta, päivitetty merkkiosa (väriltään pinkki) on metallivahvikkeinen, eli ei hajoa uudelleen samalla lailla.

Comment

Ok, hyvä tietää. Meinasin just tilata tollasen tarvikeosan, nyt haetaan marmorilta .

Comment

Working...
                    X