Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kännykkäteline tuuletusritilään?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• kännykkäteline tuuletusritilään?

Hei
    Onkos jossain sopivaa peltiä tms. myynnissä vai oletteko itse tehneet sopivan palikan jolla saa kännykän tai navigaattorin telineen kiinni siihen tuuletusritilän eteen?

Mielestäni sopivin paikka siihen keskelle kojetaulua muttei tuulilasille estämään näkyvyyttä elikkä tuuletusritilän eteen pienellä välikappale peltilipareella pitäisi saada laitteita kiinni.

( puhaltava ilma ei esty ihan täysin ja tarvittaessa latausjohto tulee suoraa tup sytyttimeltä)

Normaali puhelinteline sitten siihen peltiin kiinni ja sisustaa rikkomaton asennus on valmis.

Nyt kiinnostaisi onko jollain ja mistä saa ostaa jos on valmiita palikoita jo olemassa.

Ainakin Nokian "isossa autosarjassa" oli aikoinaan automallikohtaiseseti moisia peltilipareita. Passatin osasta sai vähän leikkaamalla sopivan myös vanhempaan bemariin. Taisi noita olla myös Biltemassa. Kiilautuivat siihen suuttimen ylä- ja alapuolelle.

Comment

Mä joskus etsin omaan autooni paikkaa tft näytölle ja löysin moisen telineen osto ilmotuksella palstalta ja sain näytön asennettua. Teline on todella tukeva ja valmistettu muovista. Biltemassa näitä myytiin ennen mutta ei enään pariin vuoteen.

Comment

Broditilta löytyy kaikenlaisia asennusrautoja.

Comment

Mulla on tollanen Broditin teline ja tyytyväinen olen ollut. Tilasin sen www.servcat.com firmasta. Teline ei ole rautaa vaan muovia.

Comment

Juu, ilman muuta tuo broditin teline kannataa hommata. Niitä ne muuten myy volkkarin varaosatiskilläkin...pirssimiesten maksupäätteet, navinäytöt sun muut on käytännössä kaikki kiinni noilla mallikohtaisilla telineillä.

Niitä on mallista ja merkistä riippuen yhdestä jopa neljään, viiteen eri kohtaan saatavilla.

Comment

No perkele, ja nyt sen vasta kerrot :)

Servcatilla toi toimitus otti nimittäin aika paljon aikaa mutta onpahan toi kyllä näppärä systeemi. Tosin hintaa on parille muovinpalalle aika paljon mutta yllättäen perheen kaikki kännykät käy N93:n telineeseen joten ihan OK ostos.

Comment

One-Pro tuo maahan merkki/mallikohtaisia puhelin ja navi telineitä.
                Kuda merkkisiä.

Comment

Oletteko löytäneet toimivia kännykkätelineitä A6 C7 koetauluun mikä ei peittäisi näkyvyyttä ja konsolin namikoita liikaa eikä rikkoisi tuuletusritilöitä?

Comment

Tälläinen https://www.biltema.fi/toimisto---te...lle-2000040099

ja siiihen yhdistety tämä :

https://www.anker.com/products/varia...arger/A2551012

Comment

Working...
                    X