Tuli ostettua otsikon mukanen "pikku" projekti iltojen iloksi ja vihaksi. Jonkinlaista "rarekakkaa" kyseinen peli on, kun suomessa näytti 1 olevan rekisterissä eikä saksassakaan ollu tällä hetkellä yhtäkään syncro jettaa myynnissä.
Kaikenlaisia variaatioita on käynyt jo tekniikan osalta mielessä, kokonaan vakio tekniikka, vakio voimansiirto ja koneena kevyesti piristetty 1.8 ja jostain syystä tuli jo sulateltua ajatusta poikittaisesta 1.8t tekniikasta haldexi jatkona (riippuen kuinka maltillisilla muutoksilla menee). Alkuperäisestä tekniikasta puuttuu orkkisa kaasari ja orkkis pakosarja, mukaan tuli lähes uusi? weber ja pakosarja on joku rosterisarja muuten kaikki alkuperäiset tekniikan osat löytyy myös uudet kardaanintukilaakerit tuli mukaan.
Korissakin hommaa aivan riittävästi alkuun, mätää jonkun verran ei tuhottomasti mutta "vanhat" paikat sen näköisiä että uusiks menee kaikki. Ulkonäkö tarkoitus pitää mahdollisimman orkkiksena ja jotain vanhempaa ei niin tuuninki mallista vannetta tarkotus laitella alle esim. snowflaket mielyttäis kovasti omaa silmää.
Tukivarret yms pienemmät alustan osat käy kaverilla hiekkapuhalluksessa ja isommat osat putsailen itse piikkisika laikan kanssa ja kaikki maalataan hammeritella mustaksi. Tukivarsiin laitetaan mukana tulleet powerflexit ja navat kasataan uusilla laakereilla, lähes kaikki muutkin alustan osat vaihdetaan uusiin kun ei edes hirveästi uudet maksa.
Etujarruja napojen kanssa tuli mukaan parit erilaiset muistaakseni vakiot ja gti? Ainakin ne toiset oli 5 pulttisella jaolla ja kuulemma saattoi olla vr6 myyjän mukaan, enempää niitä en kerenny tutkimaan. Tarkoitus olisi vakiotekniikalle vakiojarrut laittaa ja taakse ainakin uudet sylkyt kun ovat ihan jumissa, etujarrujen kunto pitäis selvittää kunnolla että vaihdanko vai kunnostanko satulat.
Kaikenlaisia variaatioita on käynyt jo tekniikan osalta mielessä, kokonaan vakio tekniikka, vakio voimansiirto ja koneena kevyesti piristetty 1.8 ja jostain syystä tuli jo sulateltua ajatusta poikittaisesta 1.8t tekniikasta haldexi jatkona (riippuen kuinka maltillisilla muutoksilla menee). Alkuperäisestä tekniikasta puuttuu orkkisa kaasari ja orkkis pakosarja, mukaan tuli lähes uusi? weber ja pakosarja on joku rosterisarja muuten kaikki alkuperäiset tekniikan osat löytyy myös uudet kardaanintukilaakerit tuli mukaan.
Korissakin hommaa aivan riittävästi alkuun, mätää jonkun verran ei tuhottomasti mutta "vanhat" paikat sen näköisiä että uusiks menee kaikki. Ulkonäkö tarkoitus pitää mahdollisimman orkkiksena ja jotain vanhempaa ei niin tuuninki mallista vannetta tarkotus laitella alle esim. snowflaket mielyttäis kovasti omaa silmää.
Tukivarret yms pienemmät alustan osat käy kaverilla hiekkapuhalluksessa ja isommat osat putsailen itse piikkisika laikan kanssa ja kaikki maalataan hammeritella mustaksi. Tukivarsiin laitetaan mukana tulleet powerflexit ja navat kasataan uusilla laakereilla, lähes kaikki muutkin alustan osat vaihdetaan uusiin kun ei edes hirveästi uudet maksa.
Etujarruja napojen kanssa tuli mukaan parit erilaiset muistaakseni vakiot ja gti? Ainakin ne toiset oli 5 pulttisella jaolla ja kuulemma saattoi olla vr6 myyjän mukaan, enempää niitä en kerenny tutkimaan. Tarkoitus olisi vakiotekniikalle vakiojarrut laittaa ja taakse ainakin uudet sylkyt kun ovat ihan jumissa, etujarrujen kunto pitäis selvittää kunnolla että vaihdanko vai kunnostanko satulat.
Comment