Aina välillä sitä meinaa paukut ja pätäkkä olla loppu omien projektien kanssa, mutta näitä lukiessa omat ongelmat tuntuvat aika vähäpätöisiltä :D Tää on kyllä harrastamista isolla H:lla. Näitä on hauska seurata ja jälleen kerran nostan hattua ja pidän peukun ylhäällä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Golf Variant 4-motion VR6T
Collapse
X
-
Tuo mecan muutostyö oli aikalailla 600€ ja gcu aikalailla 1000€. Tosiaan nykyään löytyy syvecsiltä firmware, jolla pysty vakio mekaa ohjata miten haluat, mutta sekin maksaa extra 700e n. 2500e ecun lisäksi. Itse olen syvecsiä tutkinut ja itsellä ei heti riitä into alkaa opetella sitä säätämään. Yleisesti riittäisi pitkällä ecumasterin black, joka antaa orkkis mecalle tiedot toimiakseen, mutta silloin ollaan tcu softan tekijän armoilla, joka ei taas omaan tekemiseen ole vaihtoehto. Toivon, että nyt alkavat saada tämän softa ja säätöohjelman iskuun vihdoin.
Comment
-
Mut DSG500 antautuu myös raudan sulakkeesta siitä keskeltä niiteistä jostain kytkimen puolelta, siihenkin oli jenkeillä jo vahvikelevy billetti. Ihan lähtöjä ottamalla ja rääkillä antautunut näissä Iroz Motorsportin viritys RS3:sissa 800hv jälkeen. On kyllä hintava pelkän laatikon ohjaimeksi tuo Syvecs.
Comment
-
Tätä käytiin hieman valmistelemassa ensi kesää varten. Talven aikana tarkoitus tarkastaa moottorin hyvinvointia ja hakea toimivampia ratkaisuja voiman välitykseen takapyörille.
Alla pieni video aiheeseen liittyen :
https://youtu.be/FY4S1zW5sHw
Comment
-
Hyvät numerot. Näitä on aina mukava käyttää referensseinä kun asiakkaat empii dsg kestävyyttä. :)
Comment
-
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mikko.P Näytä viestiJuu tosiaan voi. Nyt ovat vihdoin saaneet rikottua rattaat yhdestä askista iroz motorsportin rs3 kanssa. 1300whp ja paljon varttimaili vetoja takana.
Tosin Vegasissa ne joutuu aina ajamaan huonompaa kaistaparia, Nitroradalle ei ole pääsyä.
Comment
-
Comment