Alunperin tämä oireilu alkoi jo viime vuonna ACF:n tapahtumassa Botniaringillä, mutta viimeinen tikki tuli tämän vuoden päätapahtumassa. Alkoi siis motorsportti himottamaan entistä enemmän ja heti Botnian jälkeen alkoi auton speksaus.
Aikani asiaa päässäni pyörittelin ja hain vertaistukea parista heimoveljestä, joista sitten tulikin yllättäen tiimikavereita tähän touhuun. Eli oman lusikkansa tähän soppaan on työntänyt allekirjoittanut, HiTec, skige ja jronkainen. Autoa pohdittiin aikamme ja monia vaihtoehtoja oli kiikarissa, mutta ostohousut puettiin tänään jalkaan ja lähdettiin katsomaan nettiauton parhasta (halvinta) Peugeot 306 GTI:tä. Kilometrejäkin oli vaivaiset 423tkm, mutta eihän se kulkuun tuntunut vaikuttavan. Myyjä kehui, että jotain koneremonttia on tehty, mutta ei puheille paljon painoarvoa annettu.
Käytiin polkemassa pösöä ja se osoittautui varsin hauskaksi laitteeksi ja kun hinnastakin päästiin yksimielisyyteen, niin annoin pinon paperirahaa myyjälle ja sain vastineeksi avaimet ja auton paperit.
Nyt kun auto saatiin hankittua näinkin nopealla aikataululla, niin käydään 30.8 kerhon ratapäivillä korjaamassa vikalista talteen, jonka jälkeen kevennys aloitetaan rekisterikilvistä. Siitä alkaa varsinainen projekti ja ensin tullaan iskemään alustan kimppuun, koska väljää tuntuu olevan siellä sun täällä, eikä tuo rengastuskaan tunnu kovin sporttiselta näin ensimetreillä. Toki kevennyskin alkaa samaan aikaan ja koko sisusta lähtee vaikka sitten kaatopaikalle.
Ja loppuun pieni kevennys :)
http://youtu.be/_KAYOnjDP1Y?t=3m25s
Aikani asiaa päässäni pyörittelin ja hain vertaistukea parista heimoveljestä, joista sitten tulikin yllättäen tiimikavereita tähän touhuun. Eli oman lusikkansa tähän soppaan on työntänyt allekirjoittanut, HiTec, skige ja jronkainen. Autoa pohdittiin aikamme ja monia vaihtoehtoja oli kiikarissa, mutta ostohousut puettiin tänään jalkaan ja lähdettiin katsomaan nettiauton parhasta (halvinta) Peugeot 306 GTI:tä. Kilometrejäkin oli vaivaiset 423tkm, mutta eihän se kulkuun tuntunut vaikuttavan. Myyjä kehui, että jotain koneremonttia on tehty, mutta ei puheille paljon painoarvoa annettu.
Käytiin polkemassa pösöä ja se osoittautui varsin hauskaksi laitteeksi ja kun hinnastakin päästiin yksimielisyyteen, niin annoin pinon paperirahaa myyjälle ja sain vastineeksi avaimet ja auton paperit.
Nyt kun auto saatiin hankittua näinkin nopealla aikataululla, niin käydään 30.8 kerhon ratapäivillä korjaamassa vikalista talteen, jonka jälkeen kevennys aloitetaan rekisterikilvistä. Siitä alkaa varsinainen projekti ja ensin tullaan iskemään alustan kimppuun, koska väljää tuntuu olevan siellä sun täällä, eikä tuo rengastuskaan tunnu kovin sporttiselta näin ensimetreillä. Toki kevennyskin alkaa samaan aikaan ja koko sisusta lähtee vaikka sitten kaatopaikalle.
Ja loppuun pieni kevennys :)
http://youtu.be/_KAYOnjDP1Y?t=3m25s
Comment