RS6 vakaaja on jo sovittu clubilaiselle, joten se siitä. Hommaan omaan sopivan, ilman modailuja. Maksaa sen mitä maksaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Carbin Näytä viesti044:n saa sitä omaa sihtiä mikä on aika kompakti.
Comment
-
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...+sock&_sacat=0
Esim iibei. Tuollasella laitettu muutamaan japsi autoon pumppuja kun ei niissä ole edes minkäänlaisia suodattimia valmiina
Comment
-
Tuollaista tuli käytyä katsomassa. Uskaltaisikohan ostaa? Taitaa sopia alkuperäiseen kehtoon. Liekkö tuotto oikeasti, mitä luvataan?
Comment
-
Nyt on 455 tilattu. Katsotaan tuleeko perille, ennen syyslomaa. Voi sitten vaikka reissussa vaihtaa :) Jouduin vähän pajottamaan etujarrulevyä, kun alkaa olla kulunut. Tilasin aiemmin swedujen purkaamolta 312mm etulevyille sopivat kannakkeet. Osanumerolla löytyi. No tuli sitten kannakkeet, joissa lapussa lukee A6/S6 05-11. Että tällaista. Turhapa noita on lähteä palauttamaan, kun toimituskulut oli osia kalliimpaa.
Comment
-
Jos sinulla on B5 kehto tankissa niin kyllä Walbro450 siunne hyvin mahtuu... Pumpun alareunassa olevan laajan osan halkaisija on 50,2mm ja pumpun paikan halkaisija kehdossa on 60,2mm. Joudut tekemään jonkinlaisen kauluksen sen pumpun ohueen kohtaan, joka on 39,3mm, että saat pumpun kestämään paikoillaan. Kehdon alareunassahan on 66mm korkea sihtiosa ja siihen ei hyvin pumppua saa kiinni kun se joustaa.
Hyvä puoli tuossa on että pumpun kokonaiskorkeus on paljon pienempi kuin 044, se on 95mm imusukan kanssa, mutta imusukkaa et välttämättä tarvitse kun se tulee kehtoon sihdin sisälle. Korkeudesta lähtee noin 20mm pois silloin.
Comment
-
Palstan kautta löytyi etujarrusetti "tutulta" myyjältä. Eipä tässä kuumehoureissa pystynyt, muuta kuin kyselemään tyhmiä, joten jarrurojekti siirtyy. Tuolla 1bar ahdolla ja 50:50 seoksella pystyy ainakin ajamaan huoletta kaasupohjassa 040 pumpulla.Viimeksi muokannut Kilu7; 11.10.2015, 10:09.
Comment
-
Bensapumppu tuli tosi nopeasti perille. Tosin taas kerran posteljooni jakoi sen viereiselle kadulle. Uusi pumppu menee heittämällä alkuperäiseen passatin kehtoon, on jopa väljä. Eiköhän pienellä modauksella tule pysymään kiinni. Jotta homma menisi normaaliin kaavan mukaan, kun on reissuun lähdössä, niin PLX laajakaista tilttasi. "no sensor detected". Ehtihän tuo toimia reilut puoli vuotta. Eka täysi tankki E85:sta, joten olisi tuota tarvinnut. Pistin rekkulaa myyjälle, joten katsotaan, miten käy.
Comment
-
Laita se pumppu jollain kuitenkin kiinni tuohon kehtoon, jos ei tule sihtiä pohjalle. Minulla oli omassa 044 tiukka laittaa paikalleen mutta kun nyt otin pois niin lähti ihan holahtamalla pois, eli jos ei olis ollu sihtiä niin olisi mennyt pohjaan asti ja ei olis saanut ainetta.
Comment
-
Imusukka tulee paikoilleen, kuten orkkiksessa. Korkeus on oikea, pitää vaan pitää siinä.
Maahantuoja (tälläkin palstalla mainostaja) ei vastannut PLX rekkulaan, joten pistin laajakaistan toimimaan omilla fikseillä. Ei ollut toivottavasti probe vika, kun muilla nikseillä sain avaamatta toimimaan. Joten taas näillä mennään :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VWarre-00 Näytä viestiKuin kulutuspuoli meni, enemmän vai vähemmän kuin vapari 2.8 V6 vs 2.7bit?
KW tuntuu kevyellä kuormalla ja pienemmissä nopeuksissa pomputtelevalta. Alussa häiritsi, mutta olen joko tottunut tai on "paranemaan" päin. Madallus teki tepposet mökkitiellä, joten tuli pohjaa paukutettua reilummin. Pitäisi päästä joskus nosturille tutkimaan vahinkoja.
Reissussa murtui/katkesi lämppärin letkun muovinen jatkoliitin. Mökkitiellä nesteet mäkeen ja auto jäi siihen. Ensin 60km:ä majapaikkaan ja sieltä 40km:ä motonettiin illalla. Seuraavana aamuna takaisin osaa vaihtamaan. Nyt on muutama hanskalokerossa varalla. Tietenkin voisin sen letkun vaihtaa...
Vakkari pitäisi kytkeä uudelleen toimimaan, niin sujuisi matka tasaisemmin. Katsotaan mihin tässä seuraavaksi kykenisi.
Comment
-
Kannatti vaihtaa E85:lle. Otin referenssiksi vakio 1bar ahdoilla login, joten voi verrata, mitä antaa reilulla 1.5barilla.Attached Files
Comment
-
Kävin Lakkoselta lappuja printtaamassa ja se menikin odotettua paremmin. Swap motti on euro3 ja passatin oma euro2, joten pitäisi mennä ongelmitta. Kävin kokeilemassa päästöjä ja oli liikaa happea. Pitäisi ensin putki pistää kuosiin. Uusien sääntöjen mukaan pitää vielä tehdä melumittaus. Täytyy täytöstä laskea ohjelmaan, niin että olisi lähempänä 230hv:tä :)
Comment
-
Nyt on alkanut huolestuttamaan laatikon tilanne. Vitonen menee sisään tökkien ja muutkin vaihteet ei mene sisään normaalissa ajossa entiseen malliin. Kunnon kiihdytyksessä ja voimalla vaihtaessa toimii normaalisti. Pitäisi kuitenkn saada loota kestämään muutos- ja vuosikatsastus. A6:sesta on vasta motin irrotus käynnissä, joten vara-autoa ei ole käytössä. Lootan Castrol öljyillä ei ole ajettu vielä 20tkm:ä, joten tuskinpa öljyjen vaihto pelastaa. Jos nyt pistäisi heti 1.5bar ahdot, niin saisi edes yhden login :)
Comment
Comment