Mitäs noille kannattaa tehdä virtauksen parantamiseen ilman amis kuminoita?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Tuo multa löytyykin hyllystä. Lueskelin vaan turbo puolen lukitejuttuja ja jäi käsitys, että jotakin eksoottista tähänkin tuleen. Kuparirasvaa taitaa mutteripuolen kierteisin tulla? Uudet mutterit sentään tilasin :) Pakosarjan<=>turbon pultit jätin tilaamatta, joten vanhoilla mennään.
Comment
-
Ensimmäinen pussillinen motonetin änkkärivillaa hujahti pohjille.
Tossa on puolitoista pussillista
Testivideon nappasin kun työstin tohon keskipönttöön noita sisäputkia.
Comment
-
Sparetolta tulikin tänään jakopääsetti ja tivareita yms. Kampparin pultti tulee Carpartsilta, mutta ei ole Ma-tilaus vielä edes lähtenyt. Tilasin sieltä tänään lisää ja pyysin samaan lähetykseen edellisen kanssa. Katsotaan onnistuuko 25€ säästö. Huomenna menee auto nosturille putkiprojektia varten. Samalla olisi tarkoitus vaihtaa öljyt ja moottorilämppärin piuha. Nyt olisi taas vaihteeksi virtaa räpeltää koneen kimpussa. Kohta taas sataa kyssäreitä :)
Comment
-
Tänään tuli kampuran pultti ja turboihin tiivisteet CarPartsilta. Ei sitten saatana voineet pistää samaan lähetykseen seuraavaavaksi tilattuja tiivareita, vaikka pyysin ja lupasivat. Menee lähetyskuluihin 29€x2. (Eivät kerää, ennen kuin PayPalilta tulee maksu perille ja lisäävät sen käytöstä 4€). Eli ei tulleet 2.8:sin pakosarja - ja DP-tiivisteet. Ostin kuitenkin Motonetista 3" joustopalat nykyiseen dp-projektiin. 2.7:kaan ne on jo dp:ssä kiinni. Päästöt kävin hakemassa jo nyt, mutta ei ilman kikkailua mennyt lambda läpi. E85:sen "säästö"ohjelma ei meinannut asettua alle 1.03:n. No, saatiin pienellä avustuksella läpi ;)
Comment
-
Meni viikko sairastaessa ja mitään ei tapahtunut. Oli tarkoitus katsastaa auto viikolla vakiona ja laittaa putkisto kuosiin, mutta eihän niistä mikään toteutunut. Pistin Bilteman ns. viisarimomenttiavaimella jakohihnan uudelleen "momenttiin". Liekö sitten oikea, mutta yritetty on. Heitin imusarjan "valeeseen", jotta näkisi loputkin osat, mitä tarvitsee ostaa. Apulaitteiden suhteen mietin, että uskaltaako noita mukana tulleita pistä. Hapettuneet on huolella. Nykyiset vastaavat laitteet ovat myöskin alkuperäiset, mutta pinnaltaan paremmat. Tiedä sitten, kummat kannattaisi laittaa. Uusia ei olisi halua ostaa, joten millaista elvytystä/tekohengitystä startti, laturi ja kompura tarvitsee? Nyt sitten hiihtolomalle...Viimeksi muokannut Kilu7; 19.2.2015, 21:09.
Comment
-
Olihan nuo äänet joo aika kovat tolleen. Eipä noin "väljät" katit kyllä vaimenna oikeen yhtään mitään verrattuna mitä kokemuksia on vakiokateista muissa autoissa ollu. Noo jos sitä huomenna saatas se keskivaimentaja paikoilleen edes. Siihen kun tehdään ne laippaliitokset ennen keskivaimentajaa niin saa sitten tuon keskipätkän maalata ja pultata lopullisesti paikoilleen.
Comment
-
Kiitos kiitos. Hauska kokemushan tuollainenkin putki oli tehdä. Kokemus karttui ja taas oppi pari juttua matkan varrella. ;D
Keskipönttö on samaa "tilaa", mutta on pakattu tiiviisti täyteen villaa. Sitten tossa oikeassa "x-putki" kohdassa kattien ja keskipöntön välissä on noin 15cmx2cm kohta auki puolelta toiselle jossa pääsee pulssit tasaantumaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kim.kouvo Näytä viestiSitten tossa oikeassa "x-putki" kohdassa kattien ja keskipöntön välissä on noin 15cmx2cm kohta auki puolelta toiselle jossa pääsee pulssit tasaantumaan.
Vähän oli auto jumissa akun kengän poiston jälkeen, mutta motarin hapetus palautti menohalut, niin pääsi sitten "takapihalla" kuulostelemaan kiihdytysääniä.
Comment
-
Pitäisi 2.7 imusarja putsata, ennen asennusta. Suuttimet ei irronneet, ilman marinointia ja pari pultin kantaa sai taas porata kaasuläpän irrotukseen.
Onko ARE:n huohotuksessa ollut ongelmia vai voiko kasata "normaalisti"? Onko tuosta alipaineletkutuksesta jotakin kuvaa, kun nuo omat kamat on aika pätkittyä osaa? Esim. mihin tuon ympyröidyn katkaistun letkun pitäisi johtaa?
Comment
Comment