Nyt kun tässä on yli 50km:ä ehtinyt testata ja polttoaine on sekoittunut, sekä trimmit asetuneet, niin voin todeta, että kyllä se ahtaa :-)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Vai vielä tuupiin. Hienompia kärryjä löytyy romuttamoltakin :) Sain eilen illalla konsultaatioapua tuohon kanavien tulkintaan ja onnistuin jopa logittamaan. Näyttäisi asiat olevan reilassa. Kiinnostaisi käyttää tehonmittauksessa, joten mitä nelivetopenkkiä suosittelette lahden läheisyydessä?
Comment
-
Kävin sitten Etrassa kyselemässä letkuja huohotukseen. Katselin hyllystä mielestäni sopivan ja menin sitten kyselemään "tekniseltä"myyjältä lisää. Lähetti persettä penkiltä nostamatta toiseen liikkeeseen. Siinä oli sitä asiakaspalvelua ja kunnolla. Eipä tuota alkup. moottoripeitettä kuitenkaan saa sopimaan, vaikka tuon puolahässäkän pois siirtää. Sen verran on sijainnit muuttuneet. Jos jollakin on lasikuitu hallinnassa, niin saa tehdä tarjouksen. Näin kesällä nyt ei ole tarvetta, mutta katsastuksen varalle...
Comment
-
Joko powerbytellä on neliveto penkki? Oli ainakin tulossa ja olis melko lähellä ;) http://www.powerbyte.fi/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Eicca_ Näytä viestiOliko puhetta milloin valmistuu?
Comment
-
Logiteltu satakunta kilometriä ja säädetty bensasofta valmiiksi. Näillä mennään penkkille. Onko Kausalan penkistä kokemuksia? Kovasti alkoi kiinnostamaan pienempi hihnapyörä kompuraan. Jenkeistä löytyy viilausta pienemmällä, jolla otettu 380hv. Alakierroksillahan tuota paukkua ei ole, kun ei ahdakaan ja ylhäälläkään ei tarpeeksi :-)
Comment
-
Pitää tarvittaessa alkaa päivittelemään s4:sen osia, jos alkaa ahdistamaan. Huomenna olisi penkille meno, joten katsotaan miten heikossa kunnossa tuo motti on. Softasta ei ole kyllä kiinni ja testivedoissa on kulkenut ihan mukavasti. Odotukset ovat kyllä korkealla, joten tarvittaessa korkealta tiputaankin. 98:lla mennään testiin ja sille on säädötkin. Ei ole tappiin vedetty, mutta viilattu kuitenkin. Hihnapyörä ei ole vielä edes osavaltiosta pois päässyt, joten tuskin aivan pian ovikellokaan soi. EV6:sen 440cc@3bar tai yli suuttimia saa tarjota, kun se E85 säätökin on vielä edessä. Samoin maffia yms. saa tarjota.
Comment
-
BTW. Lahden HiFlexin luottomyyjä Teppo vaihtoi Hydropisteeseen Laakerikadulle. (samassa tilassa Traktorivarusteen kanssa) Siltä kaverilta saa ainakin kunnon asiakaspalvelua. Ja tosiaan ETRAn suhteen pätee juuri tuo mitä ramikoo sanoi et riippuu ihan myyjästä millasta palvelua saa. ETRAssa Tuomisen Teemu on kaveri jolta saa hyvää palvelua.
Comment
-
Kylläpä raaka totuus vihlaisi rinnasta. 287hv/346nm. No olen itselleni yritellyt vakuutella, että ihan hyvähän tuo on, kun tiedostaa faktat. Ahtoja kuitenkin vain n.0.4bar, ei ajettu rajoittimelle ja 292tkm:ä rullattu kone. Eipä tuo tuleva hihnapyöräkään hirveitä tee, kun ne ahdot nousevat n.0.68bariin. Nykyisillä suuttimilla ja maffilla ei ole pelivaraa enää jäljellä. Pakoputken riittävyydestä ei tietoa. Enpä tiedä viitsiikö enempää rahoja haaskata tähän. Hihnapyörän nyt kuitenkin aion vaihtaa ja pitänee hakea Hariselta asiakasystävällisempi penkkitulos :) Nythän en siellä käynyt.
Comment
Comment