Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Suuttimien skaalauksessa tapahtunut inhimillinen erehdys. Pieni virhe, mutta suuri vaikutus.

    Comment


    • EGT-piirilevy tuli vaihdettua. Vikakoodi ei ole uusiutunut, joten oisko sitten ollut siinä. Kai sitä on pakko alkaa väsäämään uusia sytkäpiuhoja, kun en viitsi 034:a parsia. Maffi olisi vielä tarkoitus uusia. Mistäs olette tilailleet sopuhintaan? 077133471KX taitaa olla uusin versio.
      Attached Files

      Comment


        Maffit olen itse nykyään tilannut saksan ebaysta, myyjänä qp24.

        Comment


        • Mulla on Saksa elokuvasanastoa, joten Briteistä tulee yleensä tilattua. Tuollainen tuli vastaan: http://www.ebay.com/itm/AUDI-RS4-8D-...kAAOSwUFtZacOm
          Liekö Saksassa halvempaa?

          Comment


          • Käytin nosturilla kartoittamassa vahinkoja, kun sai soratiellä pohjaosumaa. Kumpaankin kattiin suojapeltiin osumat ja v-bandeihin. Takana keskivaimentimeen ja v-bandeihin. Mikään ei ollut murtunut. Samalla kyllä tuli huomattua tihkuva jarruputki, joten se sitten korjaukseen. Nykiminen ja pätkiminen on pahentunut eli tekee jo kuivallakin kelillä. Kumpaankin bankkiin on tullut Cylinder X Ignition Circuit - Open Circuit. Tilailin liittimiä ja Maffin, mutta tuskin saapuu pian. Voisi vanhaa sytkää kokeilla, mutta pääteasteet puuttuu. Jos jollakin nurkissa ylimääräiset, niin saa halvalla myydä.

            Comment


              Olikos sullakin 034 adapterit puolissa?

              Comment


              • Nepä ne. Tähän asti toiminut aika hyvin. Satunaisesti on vikakoodia tullut, mutta ajossa toiminut. Nyt keväällä alkoi kostealla kelillä pätkimään. Mutta ajossa ja kierroksilla alkoi toimimaan. Tuohon varmaan riittäisi, kun vetäisi erilliset maadoitukset. Eli vaihtaisin vain puolalle menevän liittimen ja kytkisin maat erilleen. Ebaysta tilasin liittimet, mutta eipä noista kiinan toimituksista koskaan tiedä, milloin perille saapuu.

                Comment


                • Päivällä sain kaverin avustuksella vaihdettua jarruputken. Kummasti oli vanha hankautunut kiinnikkeeseen ja reikä seurauksena. Autohan ei ole toiminut kunnolla moneen päivään eli jatkuvaa nypytystä ja tehoa puuttuu. Suuttimet ehdin jo eilen pesaista ja kokeilin lisämaadoituksia, mutta ei muutosta. Käväisin nypytellen hakemassa ICM:mät clubilaiselta, tuosta nurkan takaa. Rupattelun jälkeen osat vänkärin penkille ja auto käyntiin. Eipä ollut enää käyntihäiriötä. Vesisateessa kaupoille ja kotiin. Vieläkin toimii. Rankaisua motarilla urakalla, mutta ei tule vika päälle. Yhtään vikakoodia ei ole tullut ja auto toimii, kuten 1.5bar ahdoilla kuuluukin??? Taisi penkkivetokin osaksi mennä reisille misfirejen takia. Kaipa nuo vahvarit pitäisi pitää autossa talismaanina, kunnes tulee tilatut osat. Mitäköhän osia pitäisi varata penkitystä varten hanskalokeroon onnea tuomaan, edellisten lisäksi?

                  Comment


                    Hait kuitenkit sytkävahvarit jotain toista autoa varten? ;D

                    Comment


                    • Aina pitää olla varaosia :) Hölmöyksissäni möin Allroadin osat pois. Nyt olisin joutunut ottamaan A6:sesta, mutta onneksi Jehkulla oli tallessa.

                      Comment


                        Meinasin vaan sitä, ettet noita sytkäosia tähän Passattiin hakenut ;)

                        Comment


                        • Ei mulla toistakaan Passattia ole :) Vielä...

                          Comment


                            Hmjaa sulla on siis sytkävahvarit paikallaan ja 034 TFSI puolakonversio...?

                            Comment


                            • Otin talismaaniriskin ja siirsin vahvarit autotalliin eli edelleen 034 kokoonpanolla jatkan. En aio pistää normisytkää takaisin, jos auto toimii edes kohtuullisesti, ennen uusien liittimien tuloa. Vaihdan vain 034 puolille tulevien piuhojen ulostuloja. Signaalimaa erikseen, onko se Passatissa paisarin alla, no en tiedä. Tutkitaan ja tehdään asiat ensin väärin ja sitten toivottavasti oikein :)
                              Viimeksi muokannut Kilu7; 19.7.2017, 23:49.

                              Comment


                              • Ei ollut iltapäivällä parempaakaan tekemistä, joten kytkin normisytkän kiinni. Motarilla rankomista ja hyvin kulki. Ainakin omasta mielestä :) Muutaman tunnin päästä kauppaan ja heti käynnistäessä kuuli, että taas rykii. Ajelu kauppaan ja takaisin tullessa toimi taas ongelmitta. Kävin lisää rankomassa ja ei ongelmaa. Mystinen sähkövika??? Odotellaan vielä uutta Maffia ja sitten lisää tutkimuksia, jos on tarvetta.

                                Comment


                                • Maffin vaihdoin "uuteen". Todellisuudessa remanufactured in germany. Boschin tarra tuossa kuitenkin oli. Pientä lisämaadoitusta johtosarjaan ja samalla tuli huomattua repeämä paineputkien y-haarassa. Sinne ne ahtopaineet on sitten menneet. Sellaista viestiäkin on tullut, että pääsisin piakkoin rs4 imusarjan onnelliseksi omistajaksi, niin poistuisi y-haara ongelmakin. Tehokkaat turbotkin olisin voinut ostaa, mutta valitettavasti tuli akuutimpaa rahan menoa, joten myöhemmin sitten.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • Auto on toiminut rykimättä jo tovin, joten olisko lisämaadoitus ja uusi y-kumi auttanut. Pientä paskarteluakin olisi tiedossa, kun suurella rahalla hankittua osaa pitäisi pistää kiinni. Tuskin tehoa tulee lisää, mutta talli ja katos täyttyy auton osista, joten jotakin pitää vaihtaa ja myydäkin pitäisi, jotta turbo päivitys onnistuisi.
                                    RS4 imusarja pesty ja puhallettu. Paineputkissa olisi ruutan nipat valmiina, mutta en viitsi taas purkaa keulaa, joten orkkis putket ja 034 y-haara kiinni.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                    • Ei nyt säädöt ole vieläkään kohdallaan. 1.3-1.4bar toimii ja antaa 362.14 g/s afr 11.6. Eipä ole vieläkään tarvetta penkittää. Kyllähän auto toimii ongelmitta ja kulkeekin hyvin, mutta potentiaalia olisi kuitenkin lisää e85:lla. Ennakkoa ei ole vielä lisätty ja suutinarvot vaatii lisää säätöä.

                                      Comment


                                      • Oisko tuo asiallinen setti?

                                        http://www.maxspeedingrods.co.uk/hig...lts-x6pcs.html

                                        Comment


                                          Eiköhän kaikki ole enemmän tai vähemmän samaa kiinakamaa. Tarkastuttaa vaan silmät ja kovaa ajoa.

                                          Comment


                                            Minä olen todennut nuo hyviksi jo vuosia sitten. Ei ole tarvinut tehdä muuta kuin laittaa kiinni.

                                            Comment


                                              Kiinalaisten kanssa kannattaa olla pulttien suhteen tarkkana. Kuinka monessa kiinakankisarjassa on oikeasti aidot arpin pultit. Toki kaikissa niistä varmaan lukee arp...
                                              Jos kankisarja maksaa alle neljäsataa, ja aidot pultit kaksisataa sarja, niin siinä ei jää kangille paljon hintaa.

                                              Comment


                                                Jos yhden sarjatyönä tehdyn kangen tekeminen kiinassa maksaa luokkaa 10€ ja aidon ARPin pultin teko euron tai kaksi tehtiin ne missä tahansa, niin kyllä siihen 400 sadan hintaan mahtuu jo hyvin aidot ARPitkin. Ja kunnon katteet vähintään muutamalle välikädelle.

                                                Comment


                                                  Vaikea sanoa ovatko olleet aitoja tai ei, mutta kertaakaan eivät ole hajonneet.

                                                  Comment


                                                    Kankien pulttien kestolla / vaatimuksilla ja (ahdetun) moottoriteholla ei loppupeleissä ole hirmuisesti tekemistä toistensa kanssa. Pultti joutuu kovimmille siinä tilanteessa, kun isoilta kierroksilta nostetaan kaasu eli tehdään alipaine pyttyyn.
                                                    Vapaahengitteisessä isot kierrokset ovat käytännössä edellytys isoon tehoon, joten silloin linkki on selkeämpi.

                                                    Comment


                                                      Omissa kiinalaisissa, mitkä aikoinaan oli, niin niiden "arpit" oli silmin nähden erilaiset kuin aidot. Niin pinnan kuin merkintöjen stanssausten osalta. Onko nykyään toisin, niin sitä en osaa sanoa. Katsoisin kyllä vielä nykyäänkin kaksi kertaa ennen asennusta...

                                                      Comment


                                                        US-Parts myi ainakin ennen Eaglet aitojen ARP:n pulttien kanssa.
                                                        Sieltä ostin I5 koneeseen joskus sarjan luokkaa 350€:llä.

                                                        Comment


                                                        • Ahtoja.comista 517e setti... Luvattu kestävyys 800nm..
                                                          135e jää pulttien hinnaksi ja aidot ovat..

                                                          Comment


                                                          • Kanget tulisi seuraavaan mottiin. RS6 ahtimet skippasin, joten Tialin 770R =>. Olisi kiva kokeilla nykyinen nopeus, mutta ei ole oikein onnistunut, ainakaan vielä.

                                                            Comment


                                                              Ei ihan pärjää ahtoja.com. Sitäpaitsi 800 Nm on aika vähän.

                                                              http://www.maxspeedingrods.co.uk/hig...lts-x6pcs.html

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X