Suuttimien skaalauksessa tapahtunut inhimillinen erehdys. Pieni virhe, mutta suuri vaikutus.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Comment
-
Mulla on Saksa elokuvasanastoa, joten Briteistä tulee yleensä tilattua. Tuollainen tuli vastaan: http://www.ebay.com/itm/AUDI-RS4-8D-...kAAOSwUFtZacOm
Liekö Saksassa halvempaa?
Comment
-
Käytin nosturilla kartoittamassa vahinkoja, kun sai soratiellä pohjaosumaa. Kumpaankin kattiin suojapeltiin osumat ja v-bandeihin. Takana keskivaimentimeen ja v-bandeihin. Mikään ei ollut murtunut. Samalla kyllä tuli huomattua tihkuva jarruputki, joten se sitten korjaukseen. Nykiminen ja pätkiminen on pahentunut eli tekee jo kuivallakin kelillä. Kumpaankin bankkiin on tullut Cylinder X Ignition Circuit - Open Circuit. Tilailin liittimiä ja Maffin, mutta tuskin saapuu pian. Voisi vanhaa sytkää kokeilla, mutta pääteasteet puuttuu. Jos jollakin nurkissa ylimääräiset, niin saa halvalla myydä.
Comment
-
Nepä ne. Tähän asti toiminut aika hyvin. Satunaisesti on vikakoodia tullut, mutta ajossa toiminut. Nyt keväällä alkoi kostealla kelillä pätkimään. Mutta ajossa ja kierroksilla alkoi toimimaan. Tuohon varmaan riittäisi, kun vetäisi erilliset maadoitukset. Eli vaihtaisin vain puolalle menevän liittimen ja kytkisin maat erilleen. Ebaysta tilasin liittimet, mutta eipä noista kiinan toimituksista koskaan tiedä, milloin perille saapuu.
Comment
-
Päivällä sain kaverin avustuksella vaihdettua jarruputken. Kummasti oli vanha hankautunut kiinnikkeeseen ja reikä seurauksena. Autohan ei ole toiminut kunnolla moneen päivään eli jatkuvaa nypytystä ja tehoa puuttuu. Suuttimet ehdin jo eilen pesaista ja kokeilin lisämaadoituksia, mutta ei muutosta. Käväisin nypytellen hakemassa ICM:mät clubilaiselta, tuosta nurkan takaa. Rupattelun jälkeen osat vänkärin penkille ja auto käyntiin. Eipä ollut enää käyntihäiriötä. Vesisateessa kaupoille ja kotiin. Vieläkin toimii. Rankaisua motarilla urakalla, mutta ei tule vika päälle. Yhtään vikakoodia ei ole tullut ja auto toimii, kuten 1.5bar ahdoilla kuuluukin??? Taisi penkkivetokin osaksi mennä reisille misfirejen takia. Kaipa nuo vahvarit pitäisi pitää autossa talismaanina, kunnes tulee tilatut osat. Mitäköhän osia pitäisi varata penkitystä varten hanskalokeroon onnea tuomaan, edellisten lisäksi?
Comment
-
Otin talismaaniriskin ja siirsin vahvarit autotalliin eli edelleen 034 kokoonpanolla jatkan. En aio pistää normisytkää takaisin, jos auto toimii edes kohtuullisesti, ennen uusien liittimien tuloa. Vaihdan vain 034 puolille tulevien piuhojen ulostuloja. Signaalimaa erikseen, onko se Passatissa paisarin alla, no en tiedä. Tutkitaan ja tehdään asiat ensin väärin ja sitten toivottavasti oikein :)Viimeksi muokannut Kilu7; 19.7.2017, 23:49.
Comment
-
Ei ollut iltapäivällä parempaakaan tekemistä, joten kytkin normisytkän kiinni. Motarilla rankomista ja hyvin kulki. Ainakin omasta mielestä :) Muutaman tunnin päästä kauppaan ja heti käynnistäessä kuuli, että taas rykii. Ajelu kauppaan ja takaisin tullessa toimi taas ongelmitta. Kävin lisää rankomassa ja ei ongelmaa. Mystinen sähkövika??? Odotellaan vielä uutta Maffia ja sitten lisää tutkimuksia, jos on tarvetta.
Comment
-
Maffin vaihdoin "uuteen". Todellisuudessa remanufactured in germany. Boschin tarra tuossa kuitenkin oli. Pientä lisämaadoitusta johtosarjaan ja samalla tuli huomattua repeämä paineputkien y-haarassa. Sinne ne ahtopaineet on sitten menneet. Sellaista viestiäkin on tullut, että pääsisin piakkoin rs4 imusarjan onnelliseksi omistajaksi, niin poistuisi y-haara ongelmakin. Tehokkaat turbotkin olisin voinut ostaa, mutta valitettavasti tuli akuutimpaa rahan menoa, joten myöhemmin sitten.
Comment
-
Auto on toiminut rykimättä jo tovin, joten olisko lisämaadoitus ja uusi y-kumi auttanut. Pientä paskarteluakin olisi tiedossa, kun suurella rahalla hankittua osaa pitäisi pistää kiinni. Tuskin tehoa tulee lisää, mutta talli ja katos täyttyy auton osista, joten jotakin pitää vaihtaa ja myydäkin pitäisi, jotta turbo päivitys onnistuisi.
RS4 imusarja pesty ja puhallettu. Paineputkissa olisi ruutan nipat valmiina, mutta en viitsi taas purkaa keulaa, joten orkkis putket ja 034 y-haara kiinni.
Comment
-
Ei nyt säädöt ole vieläkään kohdallaan. 1.3-1.4bar toimii ja antaa 362.14 g/s afr 11.6. Eipä ole vieläkään tarvetta penkittää. Kyllähän auto toimii ongelmitta ja kulkeekin hyvin, mutta potentiaalia olisi kuitenkin lisää e85:lla. Ennakkoa ei ole vielä lisätty ja suutinarvot vaatii lisää säätöä.
Comment
-
-
Vieras
Eiköhän kaikki ole enemmän tai vähemmän samaa kiinakamaa. Tarkastuttaa vaan silmät ja kovaa ajoa.
Comment
-
Kiinalaisten kanssa kannattaa olla pulttien suhteen tarkkana. Kuinka monessa kiinakankisarjassa on oikeasti aidot arpin pultit. Toki kaikissa niistä varmaan lukee arp...
Jos kankisarja maksaa alle neljäsataa, ja aidot pultit kaksisataa sarja, niin siinä ei jää kangille paljon hintaa.
Comment
-
Kankien pulttien kestolla / vaatimuksilla ja (ahdetun) moottoriteholla ei loppupeleissä ole hirmuisesti tekemistä toistensa kanssa. Pultti joutuu kovimmille siinä tilanteessa, kun isoilta kierroksilta nostetaan kaasu eli tehdään alipaine pyttyyn.
Vapaahengitteisessä isot kierrokset ovat käytännössä edellytys isoon tehoon, joten silloin linkki on selkeämpi.
Comment
-
Vieras
US-Parts myi ainakin ennen Eaglet aitojen ARP:n pulttien kanssa.
Sieltä ostin I5 koneeseen joskus sarjan luokkaa 350€:llä.
Comment
-
Ei ihan pärjää ahtoja.com. Sitäpaitsi 800 Nm on aika vähän.
http://www.maxspeedingrods.co.uk/hig...lts-x6pcs.html
Comment
Comment