Nyt olisi imusarja pesty ja puhallettu pahimmista moskista ja hapettumista. Eikös tuon kaasuläpän elektroniikka osan voi poistaa klipsit irrottamalla? Pitäisi tehdä sama operaatio siihenkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Ajattelin vaihtaa taakse Allroadin aavistuksen isommat jarrut, jotka sain motin mukana. Pitäisi satulat puhaltaa ja maalata. Miten männän saa helposti ulos? Paineilmalla sain vain jarrunesteet silmille. Jarrutyökalu näyttäisi toimivan vain mäntää sisään painaen, joten ei irronnut silläkään.
Muuttui koppien väri punaisemmaksi, kun kuivui kunnolla, joten ei mennyt pahasti käteen :)
Comment
-
Pitäisi yrittää pysyä €uron budjetissa, joten oisko tuollaisesta sarjasta mielipidettä? Madallus olisi tarkoitus olla max. 40-50mm. Pitäisi kuitenkin kyetä ajamaan tarvittaessa yli 250km/h lentoon lähtemättä, muuallakin kuin lentokentällä. Rata-autoilu ei ole tavoitteena, vaan reipas matkan edistyminen :)Viimeksi muokannut Kilu7; 29.4.2015, 23:28.
Comment
-
A6:ssa oli kyseinen setti alla, ja sillä ehdin nelisen vuotta ajella. Ajo-ominaisuuksien puolesta pelkästään hyvää sanottavaa, radallakin pysyi painava auto hyvin hanskassa. Madallustahan tuolla ei muistaakseni tullut kuin 35 mm, mutta eipähän tarvitse mukavuudesta juuri tinkiä.
Comment
-
Mä kyllä laittaisin mielummin Konin sport sarjan. Vähän kalliimpi, mutta ihan helvetin hyvä.
http://www.ebay.de/itm/Koni-Fahrwerk...item53f3d9c300
Comment
-
Rosteritolpat ehdottomasti, jos meinaa säätää niitä enemmänki kun ensimmäisen kerran.
Esim. http://www.modificars.fi/tuotteet/vo...assat-3b-3bg-3
Comment
-
Itse katselin saksan sivuilta, kun tarjouksia on ollut KW:llä. Nyt kun tarkemmin tutkii, niin löytyy osaa, mutta ei tarjouksessa, josta aiemmin tutkin. Oma moka, taas kerran :)
Yli tonnin on sitten nelivedon, tuohon gedun viestiin viitaten. Mielellään alle tonnin saisi olla ja tietenkin paras hintalaatusuhde :)
Comment
-
Itse tilasin aze-tuningista (pieni saksalainen pulju) alustasatsin ässään. Näyttäisi sielä olevan vieläkin eibachin satsit aika hyvässä tarjouksessa (eikä nuo muutkaan taida ihan susihintoja olla). Postikulut taisi olla 40e ja toimitus itsellä viikossa perillä maksusta.
esim pro street-s
http://www.aze-tuning.de/eibach-gewi...t-s-78947.html
KW 1
http://www.aze-tuning.de/kw-gewindef...nox-67274.html
Comment
-
Pistin tilaukseen harkinnan jälkeen tuon Kallen linkkaaman Kw:n inoxin. Pitäisi piakkoin tulla ja pääsee asentelemaan. Powerbytellä vaihdatin lootaan ja perään uudet Castrolin öljyt viime viikolla. Redlinellä tuli ajettua päälle 80tkm:ä ja siitäkään ei ole valittamista. Nyt kuitenkin laatiko tuntuu notkeammalta, kuin koskaan.
Oli Powerbytellä uudelleen juttua Jannen kanssa softasta. Olisi kuitenkin tarkoitus ottaa aluksi pelkät 230hv E85:lla ja vakio Maffilla yms, kun ajattelin virallisesti kilpiin pistää. Katsellaan sitten eteenpäin osia vaihdellessa eli lopullinen softa on vielä arvoitus ja keneltä se tulee.
Tuota mottia parsiessa kasaan tuntuu, että kaikki letkut pitäisi uusia, mutta kun ei viitsisi enää tähän konkursiin. Oisko vinkkiä, kuinka vesiletkut saisi testattua ennen, kuin nesteet kiertää koneen ollessa paikoillaan?
Comment
-
Pitäisi RS4 välijäähyt puhdistaa. Mikäköhän olisi järkevin tapa? Suunnittelin teollisuuspesukoneeseen laittoa... Ainakin toistaiseksi jää nuo ebayn uudet jäähyt asentamatta.
Tallipaikka tuli Jesseltä lunastettua, joten ainakin motin vaihto helpottuu, kun nosturille pääsee. Kovasti vielä polttelisi nykyinen setti penkissä käyttää, kun tuntuu toimivan hyvin. Seokset ei tipu täydessä vedossa ja ilma kulkee.
Comment
-
Yhden kiinan ic pesin näin ensiksi höyrypesurilla enimmät öljyt liikkeelle, sitte liuottimet sisälle ja heiluttelin että meni kokolailla joka paikkaan sitä, reilu huuhtelu päälle, tämän jälkeen leikkasin päädyn irti ja oli täysin puhdas sisältä. Sitä en tiedä kuinka paljon muovipäädyllistä tohtii kuumentaa höyrypesurilla.
Comment
-
Teijolla tiskasin kummatkin jäähyt reilut 3 tuntia. Sisältä näyttäisi jo puhtaalta eli öljyt irtosi, mutta päällä ja kennostossa on edelleen öljymäistä likaa. Voisi toimia ok jo nyt, mutta mielellään pistäisi täysin puhdasta osaa kiinni. Millaisella annostuksella voisi sitruunahappoa kokeilla?
Comment
-
sitruunahapolla ei lähde öljy+pölymönjä. Itse monesti puhdistanut kyseistä mönjää siten, että ensin ruiskii jarrucleeneriä, että öljystä edes osa liukenee pois ja sitten vahvalla liuottimella ja tiskiharjalla. Kuumavesi auttaa kummasti kun huuhtelee ja hankaa harjalla. Lopuksi voi sitten hapottaa jos haluaa :)
Comment
-
Aikanaan teetätettiin firmalle isojen kompressorien kennojen puhistusta varten allas minkä saa suljettua tiiviiksi. Sisällä hapokas ritilä ja pohjalla teollisuus asetonia. Kenno ritilän päälle niin että on asetoni höyryssä. yön yli kun antoi olla niin oli lähtenyt kaikki maalia myöten astian pohjalle.
Alkuperäinen ongelma oli kun lasikuitu tehtaassa kompura imi hartsia ilmasta ja sulatti sen lauhdutin kennoon tukkien sen. On tuota käytetty osien puhdistukseen muutenkin.
Comment
Comment