On väliä, 2.7 lämmitin sinne pitää laittaa. Se tulee kuskinpuolelle siihen vesitulppaan josta lähtee letku turbolle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Tiedossa on, että väärän kätinen kierre. Lukitsin rattaan hahlosta paksulla rukarilla ja painoin lenkkiavaimella kevyellä 85kg painolla, mutta ei inahtanutkan. Tarttis lisäkäden tuohon lyömiseen, kun lenkki ei oikein pysy paikoillaan. Täytyy tänään biltema reissun jälkeen jatkaa rojektia.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiMissähän tuo sun kone on ollut kun kaikki on jumissa?
Comment
-
Kempin migiin pitäisi hommata pullo, joten täytyisi tarjota Caddyn puikkoa :) Epäilen kyllä kierretapin kestävyyttä, joten tuota voisi kokeilla. Reikä on jo porattu, mutta yritys vielä tekemättä. Kyllä täältä hyviä vinkkejä tulee, kun uskaltaa kirjoittaa omista tunaroinneista :)
Ilta on mennyt "autojen" talvirenkaiden vaihdossa uudella pulttipyssyllä. Oli hyvä ostos, ei voi moittia.
Comment
-
Voin vain suositella tällasta settiä. On aika arvokas mutta maksaa ittensä tunneissa takaisin aika nopiasti. Kaikki pyöristyneet kuusiokolot on lähteny tähän mennessä.
http://www.nilehnteknik.se/lossar-skadade-muttrar/
Comment
-
Ei taida tälle menetelmälle olla tilaa, mutta kannattaa pitää mielessä.
https://www.youtube.com/watch?v=POkYiizpE0Q
http://biltema.fi/fi/Tyokalut/Painei...avasara-15463/
Bltemassa ei tartte tosta paljoo köyhtyä. Ihmeen tehokas värkki. Kätevä varsinki alustan pulttien ja pallonivelten irrotukseen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiPoraa vaan se kanta pois ja pultti lähtee sen jälkeen ihan sormin pyörittämällä, olen varma ;) Kunhan siis saat sen hinapyorähässäkän vedettyä ensin pois.
Multahan löytyy ehdotettu talttavasara ja kobolttiterät valmiiksi, sen ylätukivarsi taistelun jäljiltä.
Comment
-
Eipä ole ollut tarve ohjeitasi kyseenalaistaa :) Ja kuten mainitsit, niin pultti lähti erittäin kevyesti sormilla pyörittämällä.
Tarkoitus on jakopään lisäksi uusia termari, nokkien stefat, sekä kampparin. Polttelisi kyllä ottaa kannet pois, mutta taitaa loppua oma osaaminen kasauksessa.
Olen aiemmin katsellut ns. täydellisiä jakopään sarjoja tiivisteineen mm. venttiilikopat, mutta ainoastaan jenkeistä olen niitä löytänyt. Oisko antaa vinkkejä, mistä saisi täydellisen setin ja tietenkin edullisesti?
Comment
-
Olen sparetolta katsellutkin, mutta juurikin tuo keräily ei oikein kiinnosta, kun valmiitakin kittejä on tarjolla. Jos tuohon keräilyyn lähtee, niin yleensä pitäisi hommata tiivari sieltä ja toinen täältä. Harvoin samassa paikassa kaikki osat edullisia. Lähetyskuluihin uppoaa sitten "säästö". No, pitää tehdä listaa kaikista rojuista, mitä on tarkoitus uusia yleensäkin ja ihmetellä sitten lisää.
Comment
-
Pientä purkua tänään. Vesipumpun siivet on muovia, mutta sentään ehjät. Termari 87 C, mikä kannattaisi pistää tilalle? Kampparin hammaspyörää irrottaessa tipahti siihen jostakin 8/23mm prikka (kuvassa kamparin päällä). En löytänyt alkuperää, joten oisko vinkkejä? Tarviiko nokan hihnapyörälle erikoistyökalun vai käykö normaali ulosvetäjä?
Comment
Comment